زیبایی تماشایی قلعه متروک در ایتالیا : این قلعه پیشینه طولانی دارد و می تواند ...


این قلعه پیشینه طولانی دارد و می تواند به دوره رومی بازگردد. اما ظاهر فعلی آن به لطف مردی به نام «Ferdinando Panciatichi Ximenes» که در سال های بین 1843 تا 1897 آن را نوسازی کرد و توسعه داد بدین شکل است پادشا: «Roman Robroek» که خودش را عکاس مکان های متروک می نامد از زیبایی های بدیع و نفیس مکان های رها شده عکاسی می کند. او دو سال پیش به قلعه سامزانو (Castello di Sammezzano) در ایتالیا سفر کرد و به سیاحت مناظر نفس گیر آن پرداخت. اگرچه گفته می شود این مکان متروکه است اما از نظر فنی توسط داوطلبان محافظت می شده و گاهی اوقات هم به روی عموم برای تماشای تورها باز می شده است. 
این قلعه پیشینه طولانی دارد و می تواند به دوره رومی بازگردد. اما ظاهر فعلی آن به لطف مردی به نام «Ferdinando Panciatichi Ximenes» که در سال های بین 1843 تا 1897 آن را نوسازی کرد و توسعه داد بدین شکل است. او تحت تاثیر جنبش شرق شناسی که در اوایل قرن هجدهم بین اروپاییان محبوب بود قرار داشت. فضای داخلی این قلعه تماشایی است و شامل کفپوش های طرح دار مجلل، طرح های دیواری پیچیده و سقف های تندیس گون پرطراوت می شود.
فردیناندو پشت دیوارهای قلعه یک منطقه طبیعی وسیع حدود 65 آکر طراحی کرده است که شامل یک جنگل بلوط و گیاهان وارداتی می شود به خصوص سکویای کالیفرنیایی که با آب و هوای ایتالیا سازگاری دارد. معروف ترین آنها سکویای دوقلوست که 165 فوت ارتفاع و 28 فوت عرض دارد. 
افراد داوطلبی که در این مدت از قلعه محافظت می کردند بسیار نگران آینده آن و درحال حاضر به مزایده گذاشتن آن هستند. آنها می ترسند که این قلعه به یک هتل لوکس یا یک منطقه تفریحی تبدیل شود. باتوجه به روابط تاریخی قلعه آنها بیشتر مایلند که این مکان به یک موزه تبدیل شود. 
زیبایی های ایتالیا , زیبایی دندان , سالن زیبایی در کرج
جراحی زیبایی سینه در شیراز , دندانپزشک زیبایی , زیبایی
کلینیک زیبایی , قلعه رودخان , ایتالیا
سالن زیبایی , تور ایتالیا , جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی واژن , عمل زیبایی بینی , آرایش و زیبایی
جراحی زیبایی , زلزله ایتالیا , تحصیل در ایتالیا
زیبایی پوست , قلعه فلک الافلاک , قلعه نویی
قلعه بابک , قلعه الموت , قلعه حیوانات
ایران خودرو زیبایی , مجله مد و زیبایی , مد و زیبایی
مجله زیبایی , پرچم ایتالیا , امیر قلعه نویی


ویدیو : زیبایی تماشایی قلعه متروک در ایتالیا