زورگیری خونین از 10 کارگر شهرداری تهران : سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از ...


سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. باشگاه خبرنگاران جوان: سه دزد جوان که اقدام به زورگیری از 10 کارگر شهرداری کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
 
 ساعت 3 بیست و سوم دی ماه خبری مبنی بر سرقت و زورگیری به ماموران کلانتری 151یافت آباد اعلام شد. بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که ده نفر از تبعه افغانی به واحد مراجعه و اظهار داشتند که ما کارگر شهرداری هستیم و شب ها داخل کانکس استراحت میکنیم که امروز نیز زمانیکه در حال استراحت بودیم به یکباره 3 نفر ناشناس وارد کانکس شدند و با تهدید قمه و چوب دستی همه مارا ضرب وشتم نمودند و اموالمان را با زور تهدید قمه به سرقت بردند.
 
شاکیان اظهار داشتند: اموال به سرقت رفته شامل 3 میلیون تومان وجه نقد و 10 عدد گوشی به ارزش مالی 3 میلیون تومان و چندین عدد لباس و لوازم خوراکی بود که هر سه نفر پس از سرقت متواری شدند. ماموران ضمن اخذ مشخصات سارقان با اجرای طرح مهار موفق شدند سارقان که سه جوان بودند را دستگیر و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.
 
متهمان پس از دستگیری خود را «جمال»، «کیوان» و «ناصر» معرفی کردند و شخصی به هویت «قدرت» به نمایندگی از مالباختگان، شکایت خود را در این خصوص تنظیم و تحویل ماموران کلانتری داد.
 
سرهنگ حسین ذکایی خو رییس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر گفت: پرونده ایی در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.


ویدیو : زورگیری خونین از 10 کارگر شهرداری تهران