زورگیری‌های مرد درشت هیکل با اسلحه پلاستیکی : مردی درشت هیکل که با اسلحه پلاستیکی ...



خرید کت شلوار هیکل درشت , صندلی پلاستیکی , اسلحه

مردی درشت هیکل که با اسلحه پلاستیکی از مردم جنوب شهر زورگیری می‌کرد، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی چندین مورد زورگیری در محدوده کهریزک و با توجه به اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه از سوی فردی با هیکل درشت و چهره سیاه مورد زورگیری قرار گرفتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار عوامل تخصصی کلانتری 170کهریزک قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه در بررسی‌های پلیسی و با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی مشخص شد عامل این سرقت ها و زورگیری ها کسی نیست جزء "جمشید" که از مجرمان سابقه دار و از اراذل و اوباش معروف حنوب پایتخت می‌باشد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده تنیجه این اطلاعات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور  ورود به منزل متهم صادر شد که در ادامه تیمی از ماموران تخصصی کلانتری 170کهریزک در ساعت 1700؛ 18 اسفند ماه با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهم اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی به منزل متهم ورود و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از منزل وی یک عدد اسلحه کلت قلابی و 40 عدد پایپ و مقادیر متنابهی شیشه و هروئین کشف و ضبط کردند.

 سرانجام ماموران، متهم را به عنوان سارق زورگیر که با استفاده از اسلحه قلابی از شهروندان زورگیری می کرد به کلانتری منتقل کردند و در ادامه با دعوت از شکات در مواجهه حضوری با متهم نامبرده را شناسایی کردند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : زورگیری‌های مرد درشت هیکل با اسلحه پلاستیکی