زوایای جدید از رسوایی پرسپولیسی ها :    اخبار ورزشی - رویانیان، جهانشاهی را ...



رسوایی جدید گلشیفته فراهانی , یک رسوایی جدید و فجیع برای ترامپ ,  رسوایی جدید گلشیفته

 

 اخبار ورزشی - رویانیان، جهانشاهی را از مذاكرات حذف كرده بود؛
زوایای جدید از رسوایی پرسپولیسی ها؛ منتقمی عامل موساد را می‌شناخت

مدیر معزول پرسپولیس كه از حضور جهانشاهی مطلع بود، شرط گذاشته بود كه این شخص در مذاكرات حضور نداشته باشد.

 حضور یكی از عناصر ضدانقلاب در عكس دسته‌جمعی نمایندگان پرسپولیس و رییس باشگاه رئال‌مادرید می‌رود كه دردسر بزرگی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزند.

 این ماجرا كه با سكوت عجیب برخی خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران همراه شده و شائبه‌هایی را در این خصوص به‌وجود آورده، رفته‌رفته به مساله‌ای امنیتی تبدیل می‌شود، تا جایی كه برخی نمایندگان مجلس از ارسال گزارش به وزارت اطلاعات در صورت تكمیل شدن این پرونده خبر می‌دهند.

 رایزنی برای دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال‌مادرید از زمان مدیریت رویانیان كلید خورده بود. مدیر معزول پرسپولیس كه از حضور جهانشاهی مطلع بود، شرط گذاشته بود كه این شخص در مذاكرات حضور نداشته باشد و منتقمی و حسینی، مسئول روابط بین‌الملل باشگاه، به‌عنوان نمایندگان پرسپولیس عازم اسپانیا شدند.

با تكیه بر تجربه بازی با ستارگان میلان، قیمتی كه برای این دیدار توافق شده بود حدود یك میلیون یورو بود، كه البته این قیمت در نشست‌های بعدی منتقمی با مدیران رئال افزایش چشمگیری یافت!

گفته می‌شود رویانیان كه از حضور جهانشاهی در این مذاكرات مطلع شده بود نسبت به آن واكنش نشان داد و خواستار حذف این شخص مذاكرات شد.

با این حال منتقمی با شناختی كه از جهانشاهی داشته این مذاكرات را پیگیری كرده و در نهایت كار به عكس دسته‌جمعی و حواشی مربوط به آن كشید.

نزدیكان رویانیان مدعی‌اند شخصی كه رابط و مورد اعتماد رویانیان در این مذاكرات، یك پرسپولیسی است كه قبلا هم در صداوسیما فعالیت داشته است.

گفته می‌شود این فرد نیز جهانشاهی را می‌شناخته و از سوی مدیرعامل وقت پرسپولیس مامور شده بوده تا از حضور جهانشاهی در جلسات جلوگیری كند.

پیرامون اطلاعات به‌دست آمده با محمد رویانیان تماس گرفتیم؛ او این مطالب را تایید می‌كند اما تاكید می‌كند بنا به دلایلی قصد مصاحبه ندارد.

 اخبار ورزشی -   بانک ورزش


ویدیو : زوایای جدید از رسوایی پرسپولیسی ها