زن دوم، بهانه قتل همسر اول :   زن دوم، بهانه قتل همسر اول رییس پلیس آگاهی استان ...



درمان همسر بهانه گیر , بهترین همسر , همسر یابی

 

زن دوم، بهانه قتل همسر اول

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری مردی خبرداد كه متهم است همسراول خود را به دلیل اختلاف به دلیل اختیاركردن زن دوم به قتل رسانده است.

سرهنگ رضا احمدی در تشریح این خبر با بیان اینکه در نهم خردادماه سالجاری ماموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر قرار گرفتند، گفت: ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتوله زنی 47ساله به نام «سکینه» است که توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

وی گفت: ار آنجایی که هیچگونه آثار ضرب و شتم یا درگیری در بدن مقتوله مشهود نبود، جسد این زن میانسال برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان این سازمان علت تامه فوت متوفیه را فشار بر عناصرحیاتی گردن (خفه‌شدگی) عنوان كردند که با تایید قتل سکینه پرونده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

احمدی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه ضمن بازدید از محل وقوع حادثه از خانواده مقتوله به خصوص شوهرش تحقیق کردند که ماموران در جریان تحقیقات و بررسی به حالات روانی و اظهارات ضدونقیض شوهر سكینه به نام «شکرخدا» مشکوک و نامبرده با هماهنگی قضایی بازداشت شد.

وی با ببان اینکه «شکرخدا» در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود گفت: متهم در اعترافات صراحتا به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود را درگیری با مقتوله به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.

احمدی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله راهی دادسرا شد./ایسنا

 


ویدیو : زن دوم، بهانه قتل همسر اول