زندی برای عقد قرارداد وارد دوحه شد : هافبک تیم فوتبال استقلال روز گذشته برای ...


هافبک تیم فوتبال استقلال روز گذشته برای انجام معاینات پزشکی قبل از عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر، به دوحه رفت. خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال استقلال روز گذشته برای انجام معاینات پزشکی قبل از عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر، به دوحه رفت.

در حالی که سایت باشگاه استقلال روز گذشته حضور فریدون زندی در قطر را تکذیب کرده بود، این بار رسانه‌های قطری اعلام کرده‌اند که این بازیکن روز یکشنبه (دیروز) به دوحه رسیده است.

سایت الکاس در این خصوص نوشته است که زندی برای انجام معاینات پزشکی قبل از عقد قرارداد با باشگاه الاهلی وارد دوحه شده است و بزودی قراردادش را با این باشگاه امضا می‌کند.

باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی مخالف جدایی زندی هستند اما این بازیکن حتی روز شنبه پدرش را به تمرینات استقلال فرستاده بود تا رضایت قلعه نویی را برای دریافت رضایتنامه جلب کند. با این وجود مشخص نیست قرارداد بازیکنان استقلال با این باشگاه به چه صورت بسته شده است که او به این سادگی می‌توانند به باشگاه دیگر بروند!

پیش از این آندارنیک تیموریان، بازیکن فصل گذشته استقلال به باشگاه الخریطیات قطر پیوسته بود. گفته می‌شود مجتبی جباری هم یک پیشنهاد جدی از لیگ قطر دارد.

در صورتی که زندی با باشگاه دسته دومی الاهلی به توافق برسد، پس از هادی عقیلی و آندارنیک تیموریان سومین بازیکن شاغل ایرانی در قطر برای فصل بعد خواهد بود.


ویدیو : زندی برای عقد قرارداد وارد دوحه شد