زندگی راکی واقعی فیلم شد : فیلمی درباره راکی مارسیانو قهرمان شکست‌نخورده سنگین ...


فیلمی درباره راکی مارسیانو قهرمان شکست‌نخورده سنگین وزن با کمک خانواده‌اش ساخته می‌شود. خبرگزاری مهر: فیلمی درباره راکی مارسیانو قهرمان شکست‌نخورده سنگین وزن با کمک خانواده‌اش ساخته می‌شود.

شخصیتی که الهام‌بخش واقعی شخصیت راکی بالبوآی توسط سیلوستر استالونه بود، قرار است موضوع یک فیلم بیوگرافیکی جدید باشد.

بنیاد راکی مارسیانو از جمله برادرش پیتر و پسرش راکی مارسیانو جونیور در حال همکاری با کمپانی سیتی و پیس فیلمز و داستین مارسلینوی کارگردان هستند تا این فیلم ساخته شود.

فیلم زندگی خصوصی , دانلود فیلم حس خوب زندگی , فیلم حس خوب زندگی

مارسلینو که با اولین تجربه کارگردانی‌اش یعنی فیلم «یکسان» با نقش‌آفرینی ری لیوتا و اشلی جاد از روز جمعه در سینماها دیده شده، مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و فیلمنامه فیلم نیز توسط خانواده مارسلینو نوشته خواهد شد که همگی طرفداران راکی مارسیانو هستند.

مارسلینو در بیانیه‌ای گفت: راکی مارسیانو محبوب‌ترین مبارز پدر پدر بزرگ من بود و بعد از آن هم به تمام اعضای خانواده مارسلینو منتقل شد. مارسلینوها و مارسیانوها طی مراحل تهیه این پروژه حقیقتا تبدیل به یک خانواده بزرگ شده‌اند و ما از اینکه می‌توانیم به این نسل درباره یک مرد، یک پسر، یک برادر، یک همسر و پدری که از خیابان‌های براکتون برخاست و دنیای نسل خود را تغییر داد، حرف بزنیم بسیار افتخار می‌کنیم.

مارسیانو تنها قهرمان سنگین وزن شکست‌نخورده تاریخ جهان است. راکی مارسیانو جونیور در بیانیه‌ای گفت: پدر من هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان قهرمان سنگین وزن جهان شناخته می‌شود و اگر امروز زنده بود از اینکه داریم تلاش می‌کنیم تا داستان حقیقی زندگی‌اش را روی صفحه بزرگ بیاوریم بسیار خوشحال می‌شد. من بسیار هیجان‌زده هستم که خانواده مارسیانو با همکاری سیتی آف پیس فیلمز دارند روی فیلمی که داستانی درباره پدر من تعریف می‌کند کار می‌کنند؛ داستان حقیقی راکی.

قرار است فیلمبرداری این فیلم در براکتون واقع در ایالت ماساچوست، شهری که مارسیانو در آن بزرگ شد آغاز شود.


ویدیو : زندگی راکی واقعی فیلم شد