زنان مصنوعی پشت مرزهای ایران : این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز ...


این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند. راه دانشجو: این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.
 
پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.
 
مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.
 
اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.
    
یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!
 
شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جامعه بشری را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که  از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات "زنان و مردان مصنوعی " را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.
 
کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است.
 
کشور چین که عنوان "غول اقتصادی دنیا" را برای خود برگزیده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه این عنوان، جهت ترویج فساد و فحشا تولید می کند و هدف عمده آن علاوه بر اسلام ستیزی آشکار، زایل کردن عقل و شعور جوانان است. بخصوص برای کشورهای اسلامی با هدف ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیاد خانواده که این پروژه عظیم را به اجرا گذاشته است.
 
این محصول ضد انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم است.
 
زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است .   
 
بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است.
 
این مساله از آن جهت  برای بشریت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.
 
این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.
 
یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست.
 
باید به این نکته توجه داشته باشیم که دین مبین اسلام نسبت به تشکیل خانواده، بقا نسل و پرهیز از لجام گسیختگی و هوسرانی تاکید ویژه ای دارد، حتی به دور از پرداختن به مسائل دینی این مساله باعث عدم گرایش جوانان به مسئله ازدواج و تولیدمثل می شود. عمق فاجعه به آنجا می رسد که این روند نامیمون سر انجامی جز از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را در برندارد.
 
مساله قابل تامل دیگر اینکه مدعیان حقوق بشر در خواب به سر می برند و نسبت به این نسل کشی عظیم مهر سکوت بر لب زده اند.


ویدیو : زنان مصنوعی پشت مرزهای ایران