زنان جوان طعمه‌های دو جوان شرور : اخبار حوادث - زنان جوان طعمه‌های دو جوان ...




اخبار حوادث - زنان جوان طعمه‌های دو جوان شرور

 دو شروری که اقدام به کیف قاپی می‌کردند، این‌بار یک زن باردار را مورد سرقت خشن قرار دادند و پس از زمین زدن آن قصد فرار داشتند که توسط مردم دستگیر و به عوامل کلانتری تحویل داده شدند.

به گزارش ابتکار، ساعت 21 شب پنجشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ماموران کلانتری 127 نارمک اطلاع داده می‌شود که در آدرس خیابان مجیدیه جنوبی سارقان کیف قاپی حین ارتکاب جرم از سوی مردم دستگیر شده است.

سریعا عوامل گشت این یگان به موقیعت اعزام که خانمی به واحدگشت مراجعه و هویت خود را ساناز" معرفی کرد و اظهار داشت: به همراه خواهرش که”نازنین" نام دارد و باردار هم می‌باشد درحال تردد در خیابان مجیدیه جنوبی بودند که به یکباره دونفر با موتور سیکلت به سمت آنان حمله ور شده و اقدام به کشیدن کیف دستی خواهرش می‌کنند و خواهرش در حالی که در برابر آنان مقاومت می‌کرد به زمین می‌خورد و با سروصدایی که ایجاد می‌شود، مردم با کمک یکدیگر دو جوان کیف قاپ دستگیر می‌کنند.

 راکب خود را”بهزاد" و ترک نشین موتور سیکلت خود را”"بهروز" معرفی کردند و در ادامه از آنجاییکه یکی از قربانیان باردار بود و به زمین خورده بود و احتمال سقط نیز متصور می‌گشت، ماموران سریعا با اورژانس تماس گرفته و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

در نهایت دو پسر کیف قاپ به کلانتری منتقل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص گردید که از اراذل و اوباش شرق تهران می‌باشند.

 رئیس کلانتری 127 نارمک رئیس سرهنگ پرویز نظری پور درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام داشتند که ضمن پرسه زنی با موتورسیکلت اقدام به انتخاب سوژه‌ها و طعمه‌های خود که اغلب از بین زنان و دخترخانم‌های جوان هستند، می‌کنند و سپس نیت سوء خود را در یک لحظه به مرحله عمل می‌رسانند.

گفتنی است، متهمان پس از تکمیل پرونده برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کاراگاهان پایگاه چهارم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - ابتکار


ویدیو : زنان جوان طعمه‌های دو جوان شرور