زمان معرفی نسل جدید اپل واچ و آیفون 6c : نخستین گام اپل برای توسعه بیشتر ساعت ...


نخستین گام اپل برای توسعه بیشتر ساعت هوشمند خود، معرفی نسل جدید آن خواهد بود که بر اساس گزارش‌ها، قرار است تا این امر در ماه مارس (اسفند) انجام شود. وب‌سایت آی تی رسان: نسل اول ساعت اپل اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد و به‌صورت واضحی به شناخته شدن ایده فناوری‌های پوشیدنی در میان مردم کمک شایانی کرد. این محصول نتوانست تا همانند آیفون و آیپد، اثری شگفت‌آور بر آمار مالی شرکت اپل بگذارد و یا حتی بتواند خود را به بازار پررونق مچ‌بندهای ردیاب سلامت نزدیک کند، بااین‌ وجود این ساعت به‌عنوان یک محصول رو به رشد شناخته می‌شود که اپل بر روی آن‌ حساب بازکرده است.

زمان معرفی آیفون 7 , زمان معرفی آیپد جدید , زمان معرفی گوشی های جدید

نخستین گام اپل برای توسعه بیشتر ساعت هوشمند خود، معرفی نسل جدید آن خواهد بود که بر اساس گزارش‌ها، قرار است تا این امر در ماه مارس (اسفند) انجام شود. علاوه بر این نیز قرار است در همین زمان مدل جدیدی از آیفون با نام آیفون 6c معرفی شود که مهم‌ترین مشخصه آن، نمایشگر 4 اینچی‌اش خواهد بود.

درست مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر، این ساعت نیز بیشتر در حد طراحی و طرح مفهومی قرار دارد و به‌احتمال فراوان عرضه آن با معرفی آن فاصله زیادی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چه مزایایی به این ساعت افزوده خواهد شد.

معرفی هر دو محصول در ماه مارس و در نشست رسمی اپل انجام خواهد شد و با توجه به سخنان اخیر تیم کوک، تعداد زیادی از مزایای ویژه برای ساعت‌های هوشمند این شرکت ابداع‌شده است ولی نمی‌توان انتظار داشت که این مزایا همگی تا زمان عرضه این ساعت آماده شوند.

در گزارش منتشرشده نیز اشاره مختصری به آیفون 6c شده است و به نظر می‌رسد که اپل سعی دارد تا کاربرانی که آیفون‌های کلاسیک را دوست دارند، راضی نگاه دارد. گفته می‌شود که توان این دستگاه در حدی مابین آیفون 5s و آیفون 6s خواهد بود و از بدنه پلاستیکی مشابه با 5c بهره‌مند خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی درباره طراحی این دو دستگاه منتشر نشده است و تنها موردی که شانس بالایی برای آن به چشم می‌خورد این است که آیفون 6c پیش‌ از این معرفی می‌تواند برای عرضه به بازار آماده باشد.


ویدیو : زمان معرفی نسل جدید اپل واچ و آیفون 6c