زمان عرضه نسخه جدید بازی Tomb Raider : بازی Rise of the Tomb Raider قرار است ...


بازی Rise of the Tomb Raider قرار است در پاییز سال آینده برای پلی‌استیشن4 عرضه شود. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: عرضه‌ی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «توم ریدر» با داستان‌های زیادی همراه بود. این بازی که در ابتدا قرار بود برای تمام پلتفرم‌های بازی عرضه شود، از سوی مایکروسافت به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس خریداری شد. با این حال، شرکت اسکوئرانیکس که می‌دانست بازی احتمالا روی یک پلتفرم برای‌اش سودی ندارد، بازی را برای مدت زمان خاصی به انحصار ایکس‌باکس وان درآورد.

زمان عرضه گوشی جدید سونی , زمان عرضه گوشی جدید سوی , زمان عرضه بازی المپیک ریو برای کامپیوتر

در حال حاضر یکی دو ماه است که Rise of the Tomb Raider برای کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس360 عرضه شده است. بازی هم‌چنین یکی از بهترین عناوین امسال است؛ طوری که می‌توانید اسم آن را در لیست‌های متعددی که سایت‌ها و نشریات از بهترین بازی‌های سال 2015 منتشر کرده‌اند پیدا کنید. شرکت اسکوئرانیکس، تهیه‌کننده‌ی بازی Rise of the Tomb Raider، گفته بود که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهند کرد. این طور که به نظر می‌رسد، منظور آن‌ها از "اوایل سال 2016″، اولین ماه سال بوده است.

زمان عرضه محصولات جدید ایران خودرو , بازی جدید , نسخه جدید تلگرام

فروشگاه استیم اخیرا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Rise of the Tomb Raider را با تاریخ عرضه‌ی ژانویه 2016 روی فروشگاه قرار داده است. چند روزی هم بیشتر تا ژانویه‌ی 2016 نمانده، یعنی ممکن است حتی تا همین چند روز آینده بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اگر می‌خواهید Rise of the Tomb Raider را برای رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کنید، به صفحه‌اش روی استیم بروید.

قرار است بازی روی پلی‌استیشن4 هم عرضه شود، اما عرضه‌ی این نسخه‌ی بازی تا تعطیلات کریسمس سال آینده‌ی میلادی به عقب افتاده است.


ویدیو : زمان عرضه نسخه جدید بازی Tomb Raider