زمان عرضه بازی Clash Royale : بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در ...


بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در سبک بازی‌های MOBA است که نسخه بتا و محدود آن چندی پیش عرضه شده است. حال سازندگان بازی با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را نیز اعلام کرده‌اند. وب‌سایت زومجی - افشین پیروزی: بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در سبک بازی‌های MOBA است که نسخه بتا و محدود آن چندی پیش عرضه شده است. حال سازندگان بازی با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را نیز اعلام کرده‌اند.

زمان عرضه بازی المپیک ریو برای کامپیوتر , clash royale , new update clash royale

پس از موفقیت بسیار بالای بازی‌های پیشین استودیوی سوپرسل مثل Clash of Clans، Boom Beach و Hay Day، این کمپانی فنلاندی ماه پیش اثر جدیدی را با نام Clash Royale معرفی کرد که تلفیقی از سبک‌های استراتژی همزمان و کارتی است. این بازی پیش از این به صورت محدود بر روی سیستم عامل iOS و در کشور‌هایی مثل نیوزلند، سوئد، دانمارک و فنلاند عرضه شده بود و حال سازندگان بازی با انتشار یک تریلر کوتاه تاریخ انتشار نسخه نهایی آن برای اندروید و iOS را مشخص کرده‌اند.

این بازی برای عرضه جهانی در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۹۴-فرودین ۹۵) برنامه ریزی شده است. Clash Royale در اصل یک بازی کارتی است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی از بازی Clash of Clans هم هستیم و البته برخی المان‌های سبک استراتژی و حتی MOBA هم در آن دیده می‌شود. این بازی همچنین یک حالت تورنمنت هم خواهد داشت که چند بازیکن به طور همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند و مدت زمان تقریبی هر یک از مبارزه‌های این بازی هم در حدود پنج دقیقه است.


ویدیو : زمان عرضه بازی Clash Royale