زمان سربازی کم شد : در این راستا با موافقت سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی ...



مدت زمان خدمت سربازی در سال 95 , مدت زمان خدمت سربازی , مدت زمان سربازی 95

در این راستا با موافقت سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح افزایش مدت خدمت دوره ضرورت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و در سال 94 نیز کماکان مقررات سال 93 یعنی مدت 21 ماه دوره ضرورت ، استمرار خواهد یافت.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که مدت خدمت وظیفه در سال جاری از 24 ماه به 21 ماه تغییر کرد.

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، سردار موسی کمالی گفت: با توجه به استقبال جوانان در نیمه دوم سال 1393 و برنامه ریزی های انجام شده جهت استفاده بهینه از خدمت کارکنان وظیفه، فعلا بحث ضرورت افزایش خدمت سربازی منتفی شد.

وی افزود: در این راستا با موافقت سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح افزایش مدت خدمت دوره ضرورت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و در سال 94 نیز کماکان مقررات سال 93 یعنی مدت 21 ماه دوره ضرورت ، استمرار خواهد یافت.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: در اجرای بند الف ماده چهار قانون خدمت وظیفه عمومی، مدت خدمت دوره ضرورت 24 ماه بوده است و ستاد کل می تواند در صورتی که مشمولان، مازاد و یا کمتر از تعداد مورد نیاز باشند ، آن را به کمتر یا بیشتر از مدت یاد شده تغییر دهد.

وی گفت: بر این اساس مدت خدمت دوره سربازی 21 ماه است و در مناطق عملیاتی و امنیتی، سه ماه ، مناطق محروم ، دو ماه و نیز به ازای هر فرزند، دو ماه از این زمان کسر خواهد شد.

وی افزود: مدت خدمت کارکنان وظیفه مامور به دستگاه های غیر نظامی به جز یگان حفاظت و دژبان همچنان برابر مقررات سال گذشته ، 24 ماه خواهد بود و افزایش مدت خدمت سربازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.


 اخبارا جتماعی  -  ایرنا


ویدیو : زمان سربازی کم شد