رییس قلابی دانشگاه که سکه می‌دزدید! :   رییس قلابی دانشگاه که سکه می‌دزدید رییس ...



حکایت پروفسور حسابی رییس دانشگاه چک سفید , کدامیک از رییس جمهورهای آمریکا دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد هستند , درفشی رییس دانشگاه علوم پزشکی

 

رییس قلابی دانشگاه که سکه می‌دزدید

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری رییس قلابی دانشگاه که سکه می‌دزدید، خبرداد.

سرهنگ احمدی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر این که شخصی با جعل عنوان به صورت تلفنی قصد اخاذی از یکی از طلافروشی‌ها را دارد گفت: ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه صاحب مغازه در اظهارات خود عنوان کرد که فردی با جعل عنوان «سرگرد سوری» خود را رییس اماکن پلیس اطلاعات ساوه معرفی کرد گفت: این سرگرد در تماس خود عنوان کرد که 18 عدد سکه تمام بهار آزادی و 7 عدد نیم‌سکه آزادی را برای فردی به نام «دکتر اکبری» می‌خرد.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه شاکی در ادامه عنوان کرد که پس از مدتی فردی به نام «اکبری»که خود را رئیس یکی از دانشگاه‌های ساوه معرفی کرد با او تماس گرفت گفت: این فرد در تماس تلفنی ضمن خرید سکه‌ها عنوان کرده بود که عصر همان روز پول سکه‌ها را به صورت چک مورد تایید دانشگاهش برای طلافروش می‌فرستد.

احمدی افزود: با وجود آن که قرار ملاقات این خریدار سکه‌ها با طلافروش ساعت 17 تعیین شده بود، بنابراین کارها و اقدامات عملیاتی شدید و نامحسوس برای کنترل معبر منتهی به طلافروشی ایجاد شد که در نهایت ساعت 21 در حالی که ماموران به صورت نامحسوس کنترل اوضاع را در دست داشتند پسریی جوان به نام «زانیار» وارد مغازه شد و اعلام کرد که از طرف رییس دانشگاه برای تحویل سکه‌ها آمده است و یک فقره چک به مبلغ 14 میلیون 637 هزار تومان با امضا «دکتر اکبری» و امور مالی دانشگاه ارائه کرد که وی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه همدست دیگر متهم به نام «فواد» نیز در ادامه دستگیر شد گفت: در حالی که همدستان متهم توسط پلیس دسنگیر شده بودند، «دکتر اکبری» در تماسی با آنان محل قرار ملاقات را فاش کرد.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه «اکبری» با یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ در محل ملاقات حضور داشت گفت: پس ازآنکه ماموران دستور ایست برای سرنشینان این خودرو اعلام کردند اما آنها بی توجهه به سرعت خود افزودند که این مسدله سبب تعقیب و گریز شد و در نهایت متهمان از عمد با خودرو به سوی ماموران هجوم اوردند که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت متهمان شلیک و انان را زمین گیر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو اسناد و ادوات جعل چکهای بانکی و کلاه کیس و موبایل یافتند گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که یکی از چکهای مکشوفه در خودروی سارقان، به نام فردی به هویت«اکبری» بوده که مدتی پیش در اسلام اباد از وی سرقت کرده بودند.

احمدی با بیان اینکه تحقیقات در مورد اعضای این باند نشان داد که آنان به همین شیوه چک‌های جعلی یک بانک را در شهرستان همدان به سه طلافروش داده‌اند گفت: با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت به این روش وجود دارد تحقیقات تکمیلی در حال انجام است./ایسنا

 


ویدیو : رییس قلابی دانشگاه که سکه می‌دزدید!