ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی گرفت : ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی ...



ریزش آوار در خیابان ایران زمین , ارتباط نامشروع مرد متاهل 3 قربانی گرفت , عامل ریزش خیابان ها

ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار یک ساختمان مسکونی بر سر سه تن خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: آتش‌نشان در ساعت 00:21 بامداد روز پنجشنبه از وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در خیابان جیحون کوچه ابراهیم مطلع شدند.

وی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان ایستگاه 8 و گروه نجات 3 به محل حادثه که یک منزل مسکونی دو طبقه در حال تخریب بود، گفت: در این ساعت کارگران مشغول تخریب ساختمان نبودند، اما جمع شدن نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی در سقف طبقه اول این ساختمان قدیمی 200 متری، سبب تخریب ناگهانی آن شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه گزارشات اولیه حاکی از محبوس شدن سه تن در زیر خروارها خاک بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان اقدامات خود در این محل را آغاز کرده و مشغول آواربرداری شده‌اند که پس از مدتی سه تن از جمله یک کارگر افغان و دو مرد ایرانی را از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی، تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی این سه تن، مرگ آنان را تایید و اعلام کردند.

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری به منظور یافتن افراد احتمالی در زیر آوار همچنان ادامه دارد، گفت: البته اطلاعات اولیه حاکی از محبوس شدن همان سه تن بود، اما با این وجود تلاش آتش‌نشانان در این منطقه ادامه دارد./ایسنا

 

 

 


ویدیو : ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی گرفت