ریحانا با رژ لب های رنگین کمانی : ریحانا یکی از هنرمندانی است که هر از گاهی ...


ریحانا یکی از هنرمندانی است که هر از گاهی شکل کلی ظاهر خود را تغییر اساسی می‌دهد که این اتفاق از زمان انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او از این که رنگ های مختلف رژ لب را امتحان کند، هراسی ندارد.



پادشا: ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است که موفق به کسب جوایز و افتخارات مختلفی در عرصه فعالیت‌های هنری‌اش شده است. از این افتخارات می‌توان به این موارد اشاره نمود: هفت جایزه گرمی، هشت جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ جایزه بریت. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز ریحانا را به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان معرفی کرد که چیزی حدود ۵۳ میلیون دلار برای او درآمد داشت. در همین سال مجله تایم نیز او را به عنوان یکی از ۱۰۰ هنرمند تاثیرگذار در جهان لقب داد. در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در سال ۲۰۱۳، او موفق به کسب پنج جایزه نماد شد. در ژوئن ۲۰۱۴ نیز از طرف شورای طراحان مد آمریکا، جایزه «نماد فشن» را دریافت کرد.

ریحانا یکی از هنرمندانی است که هر از گاهی شکل کلی ظاهر خود را تغییر اساسی می‌دهد که این اتفاق از زمان انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او از این که رنگ های مختلف رژ لب را امتحان کند، هراسی ندارد. او در آرایش کردن بی پرواست و برای لب های خود از رنگ های خاصی چون بنفش، نارنجی، صورمه ای و... استفاده می کند. ما در اینجا چهره او را با رژ لب هایی به رنگ های مختلف برایتان آورده ایم. 
دسر رنگین کمانی , رنگین کمانی کردن چشم , چشم رنگین کمانی

تخم مرغ ژله ای و رنگین کمانی , تپه های رنگین کمانی , انواع ژله های رنگین کمانی

انگور رنگین کمانی , رد رنگین کمانی هواپیمای چارتری در ژاپن عکس , رنگ مو ی رنگین کمانی

رنگین کمان , ریحانا , ژله رنگین کمان

رنگ های رنگین کمان , آشپزی رنگین , عکس و تصویر رنگین کمان

طرز تهیه ژله رنگین کمان , شکیرا و ریحانا , رنگهای رنگین کمان

روح الله کمانی , رنگین کمان چگونه تشکیل می شود , همکاری ریحانا و پوما

طرز تهیه ژله رنگین کمان لقمه ای , کاردستی رنگین کمان , درخت رنگین کمان

ژله بستنی رنگین کمان , عکس رنگین کمان , ژله رنگین کمان چرخشی

ماهی رنگین کمان , ابروی کمانی , بیوگرافی ریحانا

رنگین کم , آموزش رنگین کمان , آموزش درست کردن ماهی رنگین کمان


ویدیو : ریحانا با رژ لب های رنگین کمانی