رکورد عجیب جدیدترین فیلم ابرقهرمانی وارنر : «جوخه انتحار» جدیدترین اثر کامیک ...


«جوخه انتحار» جدیدترین اثر کامیک بوکی کمپانی وارنر، نیامده رکورد زد. خبرگزاری تسنیم: «جوخه انتحار» جدیدترین اثر کامیک بوکی کمپانی وارنر، نیامده رکورد زد.

جدیدترین فیلم های ایرانی , جدیدترین فیلم های 2016 , دانلود جدیدترین فیلم های 2016

در حالی که هنوز بیش از یک ماه تا اکران فیلم «جوخه انتحار» در سینماهای آمریکا باقی مانده، این فیلم رکورد عجیبی را به نام خودش ثبت کرده است. شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است فیلم «جوخه انتحار» پر بحث ترین اثر اکران تابستان سینماهای جهان در این شبکه اجتماعی بوده است.

بر اساس همین اعلام، فیلم پر ستاره «جوخه انتحار» از ابتدای ماه مارچ تا روز ۲۶ می، یک میلیون توییت را به نام خودش ثبت کرده است که آن را بالاتر از همه فیلم های اکران تابستان به عنوان پر بحث ترین فیلم سال معرفی می کند. جالب است بدانید استفاده از هشتگ #JokerWasHere در این شبکه اجتماعی از ابتدای ماه آوریل باعث می شد یک اموجی جدید برای کاربر باز شود، که از اقدامات تبلیغاتی فیلم بود.

همین طور تریلر نخست این اثر بیش از ۱۲۶ هزار بار ری توییت شده است. رتبه دوم این رده بندی هم با  ۸۶۹ هزار توییت، در اختیار یکی از پر حاشیه ترین انیمیشن های سال های اخیر دیزنی و پیکسار، «در جست و جوی دوری» است.

«جوخه انتحار» برای نخستین بار از سال ۲۰۰۸، جوکر را به پرده سینما باز می گرداند. در این فیلم که با بازی چهره هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، بن افلک و… ساخته شده، جرد لتو بازیگر برنده اسکار و خواننده اصلی گروه ثرتی سکندز تو مارس، نقش جوکر جدید سینما را بر عهده گرفته است. ساخته جدید دیوید آیر قرار است روز ۵ آگوست ۲۰۱۶ روی پرده های سینماهای جهان برود.


ویدیو : رکورد عجیب جدیدترین فیلم ابرقهرمانی وارنر