رکورد شگفت انگیز کوبی برایانت در NBA :    اخبار ورزشی  - رکورد شگفت انگیز کوبی ...



چند نوع خلقت شگفت انگیز , شارژ شگفت انگیز همراه اول , کوبی برایانت

 

 اخبار ورزشی  - رکورد شگفت انگیز کوبی برایانت در NBA 

 کوبی برایانت در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا صاحب یک رکورد شگفت انگیز و جدید شد.

فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در دیدار صبح امروز (دوشنبه) تیمش مقابل مینه‌سوتا در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا که به پیروزی 100 بر 94 این تیم منتهی شد با پشت سر گذاشتن رکورد امتیازات مایکل جردن،‌ عنوان سومین بازیکن امتیازآور لیگ را به خود اختصاص داد.

برایانت در شروع این بازی فقط 9 امتیاز لازم داشت تا از رکورد کسی که همیشه با او مقایسه می‌شود، عبور کند. او با 2 پرتاب آزاد در دقیقه 5 کوارتر دوم،‌ مایکل جردن را پشت سر گذاشت.

برایانت در این مورد گفت: من فقط از اینکه اینجا هستم و می‌توانم همچنان بازی کنم به خودم افتخار می‌کنم. من قدر این سال‌های طولانی بازیگری را می‌دانم. دوران بازی هر کسی معمولاً این قدر طولانی نمی‌شود ولی من این موقعیت را داشتم که تا این لحظه بازی کنم.

حالا در لیست امتیازآوران لیگ NBA، کریم عبدالجبار (38387 امتیاز) و کارل مالون ( 36928 امتیاز) بالاتر از برایانت هستند. البته کریم عبدالجبار 6000 امتیاز بیشتر از برایانت دارد و رسیدن به رکورد او تقریباً غیر ممکن است.

مایکل جردن، بازیکن اسطوره‌ای بسکتبال آمریکا و تیم شیکاگو بولز و مالک تیم شارلوت هورنتس نیز به کوبی برایانت تبریک گفت: به کوبی به خاطر رسیدن به این افتخار تبریک می‌گویم. او بازیکن بزرگی است که تعصب و انگیزه زیادی برای بازی بسکتبال دارد. من همیشه در این سال‌ها از دیدن بازی او لذت برده‌ام و منتظرم ببینم که او چه کار دیگری انجام خواهد داد.

 

 اخبار ورزشی  - تسنیم


ویدیو : رکورد شگفت انگیز کوبی برایانت در NBA