رکورد زیدان در میان بهترین‌های تاریخ مادرید : رکورد پیروزی‌های رئال مادرید ...


رکورد پیروزی‌های رئال مادرید زیدان به 11 رسید. خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته سی‌ و هفتم لالیگا با پیروزی سه بر دو برابر والنسیا رکورد 11 پیروزی پیاپی را به ثبت رساند. این پیروزی مادرید را در کورس قهرمانی نگه داشت. در این 11 بازی سفیدپوشان 37 گل به ثمر رساندند و تنها 90 گل دریافت کردند. این عملکرد خوبی برای زین‌الدین زیدان است که در اوایل سال جدید هدایت تیم مادریدی را برعهده گرفت.

بهترین رکورد متعلق به میگل مونیوس در فصل 61-1960 است. مادرید در آن زمان 15 پیروزی پیاپی را به ثبت رساند. این رکورد با تساوی بدون گل برابر اویدو به پایان رسید. دو فصل بعد شاگردان مونیوس، رکورد 11 پیروزی پیاپی را به ثبت رساندند.

رکوردی مشابه به آن در سال‌های اخیر متعلق به مادرید کارلو آنچلوتی است. آنها 12 پیروزی پیاپی را به ثبت رساندند. همچنین در این زمان 22 بازی پیاپی را بدون شکست پشت‌سر گذاشتند. مانوئل پیگرینی، سرمربی کنونی منچسترسیتی در زمان حضورش در مادرید، 12 برد متوالی را به ثبت رسانده بود.

ژوزه مورینیو توانست در 11 بازی پیاپی مادرید را به پیروزی برساند. خوانده راموس هنگام هدایت مادرید توانسته است رکود 10 پیروزی متوالی را به ثبت برساند.


ویدیو : رکورد زیدان در میان بهترین‌های تاریخ مادرید