رژه ی جیپ های خنده‌دار در کلمبیا +عکس : جیپ شناخته شده ترین نوع حمل و نقل در ...


جیپ شناخته شده ترین نوع حمل و نقل در کلمبیاست، به خصوص در منطقه هایی که مزرعه های قهوه قرار دارند و کشاورزی یک قسمت جدا نشدنی از زندگی به حساب می آید. پادشا: جیپ شناخته شده ترین نوع حمل و نقل در کلمبیاست، به خصوص در منطقه هایی که مزرعه های قهوه قرار دارند و کشاورزی یک قسمت جدا نشدنی از زندگی به حساب می آید. این ماشین های فرسوده توسط کشاورزان برای جابجایی بار و افراد بین شهرهایی در میان تپه ها استفاده می شوند.

جیپ های Willys برای اولین بار در سال 1946 با تمام شدن جنگ جهانی دوم به مردم کلمبیا معرفی شد. ارتش آمریکا جیپ ها و قطعات مازادی از جنگ داشت که شروع به فروختن آنها در کشور های درحال توسعه به قیمت توافقی کرد. تعداد زیادی از آنها توسط کشاورزان کلمبیایی خریداری شد. تا قبل از آشنایی با جیپ، وسیله ی حمل و نقل در مناطق کوهستانی قاطر بود که به همین خاطر مردم محلی به جیپ ها mulitas mecanicas یا قاطرهای مکانیکی می گویند.

عکس خنده دار , خنده , عکس های خنده دار

جیپ های willys اسب های مزارع قهوه اند. به خاطر قدرت و همه فن حریف بودن، این خودرو برای جابجایی حجم های عظیم محصولات کشاورزی مثل دانه های قهوه، موز، خربزه، شیر، مرغ و حتی لوازم منزل مثل تشک و دوچرخه استفاده می شود و همیشه هم تا سقف پر می شوند. این جیپ ها نه تنها قدرت حمل این بارها را دارند، بلکه در شیب تند تپه های کلمبیا به آسانی حرکت می کنند. در بعضی از مناطق که برق ندارد، از موتور روشن جیپ برق خود را برای موتورهای آب و ژنراتورها تامین می کنند. برخلاف سنشان جیپ ها همچنان مشغول به کار هستند و حتی ممکن است قطعات اصلی خود را نیز حفظ کرده باشند.

هر سال، تقریبا در تمامی شهر های کوچک در منطقه ی مزارع قهوه ی کلمبیا  یک رژه برای این وسیله برگزار می شود که به آن Yipao می گویند. این کلمه به معنی جیپ کاملا پر است که دقیقا اشاره به نحوه ی برگزاری این رژه می کند. هر ماشین باید از هرچه که دست صاحبش می رسد تا سقف پر شود. یکی از روش های پرطرفدار، پر کردن ماشین از وسایل آنتیک و ارزشمند آن خانواده است. ماشین ها آنقدر سنگین می شوند که چرخ های جلو به سختی روی زمین می مانند.

این ماشین ها در خیابان های اصلی می چرخند و کسی که بیشترین وسیله را با بهترین چینش در جیپ خود داشته باشد برنده می شود.

خنده دار , جوک خنده دار , خنده های آتوسا

اس ام اس خنده دار , کلمبیا , تصاویر خنده دار

جک خنده دار , مطالب خنده دار , جوک خنده دار جدید

جک های خنده دار , جوک های خنده دار , عکس نوشته خنده دار جدید

عکس نوشته خنده دار , عکس نوشته های خنده دار , فواید خنده

خنده های اتوسا , فیلم خنده های آتوسا , کاریکاتور خنده دار

عکسهای خنده دار 18 , عکس های خنده دار و جالب , طنز خنده دار

جملات خنده دار , عکس های خنده دار تلگرام , خنده‌های آتوسا

ترول های خنده دار , لطیفه خنده دار , ضرب المثل خنده دار

جوک های خیلی خنده دار , متن های خنده دار , طنز خنده دار تصویری


ویدیو : رژه ی جیپ های خنده‌دار در کلمبیا +عکس