رویش ناخن به جای مو، بیماری عجیب این زن! : این بیماری ناشناخته در واقع نوعی ...


این بیماری ناشناخته در واقع نوعی واکنش آلرژیک است که از 3 سال پیش شروع شده و از جمله آثار آن رویش ناخن به جای مو است.         پادشا: زنی 28 ساله به نام شانیا ایسوم با بیماری عجیب خود پزشکان را متعجب کرده است. این بیماری ناشناخته در واقع نوعی واکنش آلرژیک است که از 3 سال پیش شروع شده و از جمله آثار آن رویش ناخن به جای مو است.

بر اثر این بیماری بدن خانم ایسوم از برجستگی های ناخن مانند پوشیده شده و او را در انجام کارهای روزانه خود با مشکل مواجه کرده است.

بیماری ناخن , بیماری عجیب , روایتی دردناک از یک بیماری عجیب

این زن جوان در ممفیس زندگی می کند و سه سال پیش زمانی که اولین سال ورود خود به دانشگاه را می گذراند به این بیماری مبتلا شد. در سپتامبر 2009 خانم ایسوم دچار حمله آسم شد و پس از چند ساعت خارشی شدید در کل بدنش به وجود آمد. بعد از مدت کوتاهی برجستگی هایی مشکی رنگ بر سطح بدن او مشاهده شد و از آن زمان تا کنون پزشکان راهی برای درمان این بیماری ناشناخته پیدا نکرده اند.

بیماری های ناخن دست , بیماری های ناخن , بیماری های عجیب

بیماری کج شدن ناخن های دست بلند شده , کودکی با یک نوع بیماری بسیار عجیب , بیماری کاشت ناخن کاور    ناخن و بیماری , 9 بیماری عجیب و ترسناک در جهان , بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای تصاویر

بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای , عجیب ترین بیماری های روانی , عجیب ترین بیماری های جهان

عکس ناخن و بیماری , کاشت ناخن , طراحی ناخن

بیماری ام اس , ناخن , بیماری ای بی


ویدیو : رویش ناخن به جای مو، بیماری عجیب این زن!