رویا افشار: نمی توان بی تفاوت گذشت : نمایش بلوط تلخ برای هر شهروندی که با مقوله ...


نمایش بلوط تلخ برای هر شهروندی که با مقوله جنگ درگیر باشد دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است که می تواند آن را تبدیل به اثری ماندگار کند. نمایش "بلوط های تلخ" به تازگی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهربه روی صحنه رفته است. رویا افشار , رویا افشار و همسرش , رویا افشار ممنوع التصویر
جذابیت های نمایش بلوط تلخ برای هر شهروندی که با مقوله جنگ درگیر باشد دارای جذابیت‌های ویژه‌ای است که می تواند آن را تبدیل به اثری ماندگار کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رویا افشار بازیگر نمایش "بلوط های تلخ" که به تازگی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است با بیان این مطلب افزود: با توجه به آشنایی قبلی که در خصوص نمایشنامه‌های شهرام کرمی در نمایش دیوار داشتم تصمیم گرفتم تا دعوت ایشان برای بازی در نمایش بلوط های تلخ را قبول کنم چرا که این متن آنچنان دارای جذابیت‌های زیادی است که می تواند تبدیل به یکی از آثار ماندگار مرتبط با جنگ باشد.

وی افزود: من فکرمی کنم هر شهروندی که به نوعی با مقوله جنگ درارتباط بوده به خوبی می تواند با این اثر ماندگار ارتباط برقرار کند ضمن اینکه بر این باورم متن داستان به گونه‌ای است که معرف بسیار ارزشمندی برای زندگی دشوار اهالی مناطق مرزی در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ باشد، رنج‌ها و مشکلاتی که هنوز با آنها همراه است و نمی توان بی تفاوت از آن گذشت.

افشار ادامه داد: فارغ ازبحث‌های مختلفی که از جنگ و مقاومت گفته می‌شود و به نظر من درجای خود ارزش بسیار فراوان آن، جای دارد که شکل مذموم جنگ برای مخاطب نشان داده شود.

وی با تقدیر از کارگردانی خوب این نمایش گفت: شهرام کرمی از جمله نویسندگان وکارگردانانی است که آثارش ویژگی‌های ارزند‌ه ای در بیان مسائل اجتماعی و روزمره زندگی دارد و من امیدوارم تماشاگران آن حسی که محتوای نمایش "بلوط های تلخ" را به دست آورده اند در بازی من هم ببینند.

منبع : Teatreshahr.com


ویدیو : رویا افشار: نمی توان بی تفاوت گذشت