رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر! : نگاهی به فهرست بازیکنان، نشان می دهد که برخلاف ...


نگاهی به فهرست بازیکنان، نشان می دهد که برخلاف تصورات، رویانیان تازه وارد تا این جای کار توانسته گوی سبقت را از حریف قدرتمند خود برباید. تماشا: تا این جای فصل استقلال، چهار سهمیه از هفت سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده و از سه سهمیه باقی مانده یکی از آنها امیرحسین صادقی است. از این چهار بازیکن هم دهنوی و هم منوچهری قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت نکرده اند اما حضورشان در این تیم قطعی شده است.

استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات دو بازیکن دیگر می تواند جذب کند. پرسپولیس شش سهمیه خود را جذب کرده است. ماهینی، حسینی، گردان، قاضی، بنگر و پولادی 6 سهمیه سرخپوشان هستند و آنها هم یک بازیکن دیگر می توانند به خدمت بگیرند که مطمئنا این بازیکن هافبک دفاعی است.

نگاهی به فهرست بازیکنان، نشان می دهد که برخلاف تصورات، رویانیان تازه وارد تا این جای کار توانسته گوی سبقت را از حریف قدرتمند خود برباید.

استقلال

میثم بائو: در نگاه اول او بازیکنی است که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده و البته در نگاه دوم می توان گفت که او از هر دوی این تیم ها کنار گذاشته شده است. او در حالی به استقلال آمد که فصل گذشته تیمش راهی لیگ دسته اول شد و این بازیکن بیش از بقیه در مظان اتهام کم کاری قرار داشت.

فتح الله زاده , علی فتح الله زاده , روح الله کاظم زاده

هاشم بیک زاده: در این شکی نیست که او یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل بوده اما بیگ زاده سابقه خوبی در استقلال نداشته است. او همچنین در بعضی از بازی های تیمش ذخیره حسن اشجاری بود.

علی فتح الله زاده خویی , فتح الله زاده استقلال , خانه فتح الله زاده

در کل بیک زاده با وجود اینکه توانست با سپاهان قهرمان لیگ برتر شود اما مطمئنا نمی تواند برگ برنده ای برای آبی پوشان باشد.

امین منوچهری: مهاجم خوبی است اما در این دو سال اخیر در سایپا همواره زیر سایه کریم انصاری فرد بوده است. منوچهری خرید کاملا متوسط بوده و استقلال برای جذب او رقیب سرسختی نداشته است.

برنامه 90 فتح الله زاده , فتح الله زاده در نود , فتح الله زاده وبرنامه نود

قاسم دهنوی: با دعوت به تیم ملی توسط کی روش نامش در میان اهالی فوتبال بیشتر سر زبان ها افتاد. دهنوی فصل گذشته یکی از گزینه های پرسپولیس بود اما او در مس کرمان کمی افت کرد و نسبت به فصل گذشته سال بدتری را گذراند.

عیادت از فتح الله زاده امیر رفیعی پورحیدری , فرمژه فتح الله زاده , عادل و فتح الله زاده



پرسپولیس

حسین ماهینی: یکی از معدود پدیده های فصل گذشته بوده و هم در رده باشگاهی و هم رده ملی درخشیده است. ماهینی، بازیکنی بوده که مطمئنا اکثر مربیان لیگ برتری او را در فهرست خرید خود قرار داده بودند اما این پرسپولیس بود که بعد از ماه ها مذاکره توانست او را سرخپوش کند.

عادل فردوسی پور و فتح الله زاده , فتح الله زاده و فردوسی پور , فتح‌الله‌زاده

سیدجلال حسینی: ساعاتی قبل از اینکه او قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند همه او را استقلالی می دانستند اما رویانیان توانست این دوئل سخت را از رقیب سنتی اش برنده شده و یک امتیاز ارزشمند از استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات بگیرد.

قطع تلفن فردوسی پور توسط فتح الله زاده , صنعت مبلمان فتح الله زاده , علی فتح الله زاده و دخترش

شهاب گردان: یکی از سه دروازه بان اول لیگ برتر بود و مطمئنا جذب او می تواند امتیاز مثبتی برای پرسپولیس باشد.

فنح الله زاده , بسم الله الرحمن الرحیم , بسم الله

محمد قاضی: او مهاجم اول تیم کی روش است و باتوجه به عملکرد انصاری فرد شانس بیشتری برای مهاجم اول شدن دارد. او که تمام کننده بسیار خوبی است با اینکه نامش از بقیه بازیکنان این فهرست ناشناخته تر است اما می تواند یک بمب فصل نقل و انتقالات باشد.

سلیم موذن زاده , الله , اسما الله الحسنى

محسن بنگر: شاید از لحاظ فنی نتوان او را در حد یک ستاره قرار داد اما هماهنگی او با سیدجلال حسینی و کنار هم قرار گرفتن آنها برای یک فصل دیگر مطمئنا به نفع پرسپولیس است.

دانلود فیلم محمد رسول الله , حجت اشرف زاده , لا اله الا الله


ویدیو : رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!