رویانیان: نه منتظر پایان دولت احمدی‌نژادم نه آمدن دولت روحانی/ قهرمان ملی، این شما و این پرسپولیس :



احمدی نژاد دولت روحانی گند زده است , دولت روحانی , جزییات دیدار روحانی و رییس دولت اصلاحات
دیگر نیستم/ اینها چه کسانی هستند که یک روز مدیرعاملند و روز بعد استعفا می‌کنند؟
رویانیان: نه منتظر پایان دولت احمدی‌نژادم نه آمدن دولت روحانی/ قهرمان ملی، این شما و این پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسولیس گفت: آقای سجادی، قهرمان ملی، من دیگر نیستم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس در خصوص بیانیه ناصر شفق اظهار داشت: شفق یکی از دوستان قدیمی و بسیار خوبم است و همیشه احترام او بر ما واجب است اما واقعا بیانیه‌ای که از او امروز دیدم، تعجب کردم.
وی افزود: منظورم آقای شفق نیست اما برخی‌ها در این چند وقت هنوز نیامده مصاحبه می‌کنند و هنوز نرفته هم بیانیه  می دهند و مصاحبه می‌کنند.

رویانیان ادامه داد: نمی‌دانم در پرسپولیس چه خبر است و این چه وضعی است که در این دو هفته در آورده‌اند. هر کس می‌آید هنوز عضو هیئت مدیره و مدیرعامل نشده مصاحبه می‌کند و هنوز هم نرفته بیانیه می دهد و درباره پرسپولیس حرف می‌زند من نمی‌دانم اینها کی می‌آیند و توسط چه کسی می‌روند؟

رویانیان خاطرنشان کرد: آقای سجادی عزیز، برادر قهرمان، معاون موفق وزارت ورزشی تکلیف را روشن کنید اینها چه کسانی هستند که هر روز می‌آیند و می‌روند و مصاحبه می‌کنند تا الان ده‌ها مصاحبه و بیانیه دیده‌ام. این‌ها آرامش پرسپولیس را به هم می‌زنند طرف هنوز نیامده و نرفته حرف مِی‌زند و مصاحبه می‌کند واقعا چه خبر است؟

وی یادآور شد: من اعتراضی به آقای شفق ندارم، من نمی‌دانم بعضی از عکس‌العمل ها یعنی چه، همین آقای کامبوزیا ما که درباره ایشان قبلا حرفی نزده‌ایم اما نیامده مصاحبه برای مدیرعامل و سپس برای هیئت مدیره کرد و هنوز نیامده استعفا کرد. اصلا نمی‌دانم چه حکمی و چگونه این‌ها را آوردند بعد هم جار و جنجال راه انداخت و ما هم جواب ایشان را دادیم.

آقای سجادی لطف کنید جواب این عزیزان را بدهید. من نمی‌دانم کسی که ابلاغ ندارد چگونه می‌آید و می‌گوید من هیئت مدیره و مدیرعامل هستم و چطور کنار کشید؟ چرا هیچ کس جواب نمی‌دهد؟ آقای سجادی این‌ها ستون‌های باشگاه پرسپولیس را سست می‌کنند و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود واقعا نمی‌دانم چه حرفی بزنم مانده‌ام.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: آقای سجادی این خودتان و پرسپولیس. اصلا من نیستیم چون واقعا تحمل این بحث خیلی سخت است . اینها چه کسانی هستند که می‌گویند من مدیرعامل یا هیئت مدیره هستم بعد از دو روز هم مانور یا بیانیه خداحافظی می‌دهند؟ اینها چه کسانی هستند که اسمشان روی کاغذ می‌آید و می‌رود و یا اینها چه کسانی هستند که دو روزه عضو هیئت مدیره و مدیرعامل می‌شود و می‌روند چه خبر است نمی‌دانم.

وی در پایان یادآور شد: این حرف را می‌زنم که همه بدانند من نه دنبال تمام شدن دولت احمدی‌نژاد هستم نه آمدن دولت روحانی. من خدمتگزار و نوکر هواداران پرسپولیسم چون برای من ارزش دارند. دنبال تغییر و تحولات و این حرف‌ها نیستم و نوکر مردمم. کسی هم هیچ قولی به من نداده و به هیچ عنوان منتظر دولت آینده هم نیستم تا روزی که باشم جانم را برای این هواداران می‌دهم اما نباشم هم همیشه عاشق این هواداران هستیم اما تو را به خدا پرسپولیس را از این وضعیت در آورید .نگذارید هر روز یک نفر حرف بزند من مدیرعامل و عضو هیئت مدیره‌ام و یک روز بعد بگوید من استعفا داده‌ام و نیستم و بیانیه بدهند./فارس

 

 


ویدیو : رویانیان: نه منتظر پایان دولت احمدی‌نژادم نه آمدن دولت روحانی/ قهرمان ملی، این شما و این پرسپولیس