رویانیان: فتح‌الله‌زاده به کری معتاد شده : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید ...


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید که علی فتح‌الله‌زاده به کری‌خواندن علیه او معتاد شده است. خبرگزاری تسنیم: علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگویی تأکید کرده بود که علیرضا منصوریان باید یحیی گل‌محمدی را الگوی خود قرار دهد. او همچنین مدعی شده بود که اگر این مربی با مدیریتی ضعیف کار خود را در استقلال آغاز کند، مانند گل‌محمدی در پرسپولیس سوخت خواهد شد.

از این صحبت‌های مدیرعامل پیشین استقلال اینطور استنباط می‌شود که او به دنبال کری‌خوانی‌های بی‌پایان خود برای محمد رویانیان، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، این بار هم کنایه‌ای تازه به او زده است. محمد رویانیان اما در واکنش به این اظهارات فتح‌الله‌زاده گفت: اگر فتح‌الله‌زاده چنین چیزی گفته باشد، باید بگویم او به کری‌خواندن برای من معتاد شده است!

وی افزود: اینکه فتح‌الله‌زاده گفته گل‌محمدی در پرسپولیس سوخت، درست نیست بلکه او مطرح شد. محبوبیت یحیی در پرسپولیس بیشتر شد و با موفقیت در این تیم خودش را به اثبات رساند تا تیم‌های دیگر به دنبالش بیایند. هنوز هم با گل‌محمدی ارتباط دارم و او جزو کسانی است که در قلب من جای دارد. البته انتظار داشتم او واقعیت را بگوید که چگونه از پرسپولیس رفت و اعلام کند که من چقدر به ماندنش اصرار داشتم. یحیی کم‌لطفی کرد که این موضوع را اعلام نکرد اما با این حال او را دوست دارم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: یحیی نه در پرسپولیس سوخت نه چیز دیگری؛ فتح‌الله‌زاده هم بهتر است دنبال سوخت و ساز در استقلال بگردد و با پرسپولیس کاری نداشته باشد! گل‌محمدی در دوره بحران پرسپولیس سرمربی شد و بسیار خوب کار کرد. او در پرسپولیس جا افتاده‌تر شد، به محبوبیت بیشتر رسید. حالا هم موفقیت او در ذوب‌آهن ادامه دارد. من که به عنوان یک پرسپولیسی به عملکرد گل‌محمدی افتخار می‌کنم.


ویدیو : رویانیان: فتح‌الله‌زاده به کری معتاد شده