رویانیان: خلعتبری تنها برای ما بازی كند : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی ...


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره انتشار فهرست بازیكنانی كه فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارند، اظهار كرد: دنیزلی برای فصل آینده یك فهرست 14 نفری از بازیكنان مورد نظر خود را به باشگاه داده بود و 10 بازیكنی كه روز گذشته از طریق سایت باشگاه اعلام شد در پرسپولیس می‌مانند، با تصمیم باشگاه از میان آن تعداد انتخاب شده‌اند. ایسنا : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره انتشار فهرست بازیكنانی كه فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارند، اظهار كرد: دنیزلی برای فصل آینده یك فهرست 14 نفری از بازیكنان مورد نظر خود را به باشگاه داده بود و 10 بازیكنی كه روز گذشته از طریق سایت باشگاه اعلام شد در پرسپولیس می‌مانند، با تصمیم باشگاه از میان آن تعداد انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: من از دو هفته‌ پیش تیم خود را بسته بودم، اما بعضی از بازیكنان خسته بودند و بعضی دیگر هم در اردوی تیم ملی بودند، به همین خاطر هنوز وقت نشد كه قرارداد آن‌ها را به طور رسمی ثبت كنیم. بی‌تعارف می‌گویم كه 10 روز قبل تیم ما برای فصل بعد با هماهنگی دنیزلی نهایی شده بود.

رویانیان با اشاره به انتظاراتش از بازیكنان جدیدی كه به پرسپولیس اضافه می‌شوند گفت: ما برای فصل جدید شرایطی داریم كه این شرایط را به همه بازیكنان جدید می‌گویم. همه باید همدلی و و انسجام و همبستگی داشته باشند و به هم احترام بگذارند. بازیكنان باید اخلاق اسلامی داشته باشند و برای فصل بعد شخصیت قهرمانی داشته باشند. باید به من قول بدهند كه در طول فصل اتحاد خود را حفظ كنند و از نام پرسپولیس دفاع كنند. برای ما بازیكنی كه اقتدار و غیرت نداشته باشد به هیچ دردی نمی‌خورد.

رویانیان درباره زمان بازگشت دنیزلی به تهران گفت: تعجب می‌كنم كه چطور برخی رسانه‌ها گفته اند دنیزلی ناراحت بوده و به ایران نیامده است. وقتی در تركیه بودم، با دنیزلی دیدار كردم و خودم به او اصرار كردم كه بیشتر در تركیه بماند، چرا كه ما صحبت‌های خود را در آنجا با هم انجام داده بودیم و با توجه به شرایط خانوادگی دنیزلی، من از او خواستم بیشتر در تركیه بماند كه او هم از من خیلی تشكر كرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه‌هایی كه مبنی بر ناراحتی او از عملكرد زارع قائم مقام این باشگاه و رفتن او از این باشگاه به گوش می‌رسد، اظهار كرد: به نظر من مسئولان باشگاه باید در فصل جدید شیوه خود را تغییر دهند. در سالی كه گذشت ما هم در تیم و هم در باشگاه مشكلات زیادی داشتیم. زارع همكار بسیار قدیمی و با سابقه من است و در این مدت زحمات زیادی برای باشگاه كشید اما معتقدم كادر مدیریتی باشگاه برای فصل بعد باید بهتر كار كند و همه افراد هم این توانایی را دارند.

محمد رویانیان درباره احتمال رفتن آودوكیچ به مس كرمان هم،‌ گفت: مذاكرات ما با آودوكیچ همچنان ادامه دارد. قبل از این كه این بازیكن برای تعطیلات به كشورش برود، خود من به او گفتم كه تو در پرسپولیس ماندنی هستی و ما تو را می‌خواهیم، اما تعجب می‌كنم كه چطور برخی از روزنامه‌‌ها صحبت‌های دیگری به نقل از او منتشر كردند. روز گذشته من با مدیر برنامه‌های آودوكیچ صحبت كردم و مذاكرات ما هنوز ادامه دارد.

وی همچنین درباره احتمال حضور خلعتبری در پرسپولیس هم گفت: او به ما تعهد داده كه در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌كند و منتظر هستیم وضعیت او مشخص شود. همه كارهای لازم را برای آمدن او انجام داده‌ایم و حتی از طریق خانواده خلعتبری با او مذاكره كرده‌ایم. خودم در دوبی شخصا با او صحبت كردم، البته خلتعبری به من خیلی احترام گذاشت و ما منتظریم تصمیم خود را بگیرد. ضمن اینكه ما با ادینیو و شجاع خلیل زاده هیچ مذاكره‌ای انجام نداده‌ایم.


ویدیو : رویانیان: خلعتبری تنها برای ما بازی كند