رویانیان: با استقلالی‌ها برادر هستیم : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها ...


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها برادر هستیم و کری‌خوانی‌ها و درگیری‌ها خدشه‌ای در برادریمان وارد نمی‌کند. ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما و استقلالی‌ها برادر هستیم و کری‌خوانی‌ها و درگیری‌ها خدشه‌ای در برادریمان وارد نمی‌کند.

 محمد رویانیان که به همراه فتح‌الله‌زاده در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاد پرسپولیسی ‌ها و استقلالی‌ها با هم برادر هستند، در یک خانه هم پرسپولیسی وجود دارد و هم استقلالی ، اما در کنار هم زندگی می‌کنند. من و فتح‌الله‌زاده برادر هستیم.

وی افزود: میان برادرها حرف‌ها و درگیری‌های صورت می‌گیرد و بعضا با هم دعوا هم می‌کنند و زود آشتی می‌کنند چون برادر هستند. چون اصل برادری را میان خودشان حفظ می‌کنند ما و استقلال هر دو از یک خانه هستیم.

رویانیان ادامه داد: این نقشه که در تمرینات تیم‌های یکدیگر حاضر شویم را خودمان با هم کشیدیم و هیچ کسی هم به ما نگفت. فکر می کنم که کار خوبی که انجام شد. هر دوی ما عاقل هستیم، اول فتح‌الله‌زاده و بعد هم یک کمی هم رویانیان.

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر اینقدر با هم دوست هستید چرا تصاویر رحمتی و عمران زاده در روزنامه‌تان منتشر شده بود که مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد : ما نشان ندادیم. آن تصاویر در روزنامه‌ ما چاپ نشد.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا بازی جوانمردانه ای بین دو تیم برگزار شود و هواداران زیادی بیایند. من می‌خواهم پرسپولیسی‌ها بیشتر بیایند.

 البته فتح‌الله‌زاده جواب او را داد و گفت: اگر بیایند ناراحت می‌شوند، چون ما می بریم!


ویدیو : رویانیان: با استقلالی‌ها برادر هستیم