رویانیان: این بار گزینه اول ما متسو است! : با متسو، مانوئل خوزه و کالدرون مذاکره ...


با متسو، مانوئل خوزه و کالدرون مذاکره کرده‌ایم و یکی از مواردی که برای ما در این مذاکرات مهم بود این است که این افراد دارای شخصیت قهرمانی باشند فارس: مدیرعامل پرسپولیس گفت: در نشست فردا سرمربی تیم را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.
 
محمد رویانیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص گزینه‌های مربیگری پرسپولیس گفت: با متسو، مانوئل خوزه و کالدرون مذاکره کرده‌ایم و یکی از مواردی که برای ما در این مذاکرات مهم بود این است که این افراد دارای شخصیت قهرمانی باشند، ضمن اینکه سطح توقع مالی آنها نیز در سطح فوتبال ایران باشد نه اروپا و شیخ‌نشینان عربی.

وی ادامه داد: با هر 3 گزینه صحبت کرده‌ایم و آنها منتظر پاسخ ما هستند به خصوص متسو که به ایران هم آمد. وی به پرسپولیس علاقه دارد و گزینه اول ما محسوب می‌شود.

رویانیان تأکید کرد: پس از متسو، کالدرون گزینه دوم است که در حال حاضر در مادرید به سر می‌برد و با درخواست ما از سفر به آرژانتین صرف نظر کرده و در منزلش در مادرید به سر می‌برد. او منتظر پاسخ ما است. سومین گزینه نیز مانوئل خوزه پرتغالی است.

وی در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی پرسپولیس مشخص خواهد شد، گفت: شب گذشته با پروین جلسه‌ای برگزار کردیم و حال که به خاطر دنیزلی زمان زیادی را از دست دادیم با درخواست پروین قرار شد تا یکی دو روز آینده به احترام پیشکسوتان و کمیته فنی صبر کنیم تا در جلسه‌ای که بین آنها برگزار می‌شود، گزینه‌ای انتخاب شود که همه پشت آن باشند. این جلسه فردا با حضور پیشکسوتان و کمیته فنی برگزار می شود.

رویانیان با بیان اینکه هر سه گزینه آماده آمدن به ایران هستند در پاسخ به این سؤال که کدام یک به پرسپولیس نزدیک‌تر است اظهار داشت: متسو منتظر جواب ما است تا به ایران بیاید گزینه‌های بعدی هم کالدرون و مانوئل خوزه هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با متسو قراردادش را نهایی نکرده‌اید گفت: همه چیز تمام شده بود اما برایش جوسازی کردند و این بسیار بد است. من در این مدت بسیار زجر کشیدم، هواداران باید به ما اطمینان کنند چرا که ما هم در پرسپولیس مسئولیت داریم. متسو یک مربی اروپایی خوب و صاحب سبک است که موهایش هم مشکلی نداشت.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: به احترام پروین و پیشکسوتان، در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم رزومه سه گزینه را اعلام خواهم کرد تا این انتخاب توسط آنها انجام شود.

وی تصریح کرد: وقتی جام حذفی را تعطیل کردیم، گفتند این کار به خاطر کی‌روش انجام شده اما سرمربی تیم ملی آن را تکذیب کرد. این در حالی است که اگر می‌خواهیم فرهنگ‌سازی کنیم و اخلاق را به فوتبال بیاوریم باید در ماه رمضان به احترام ضیافت الهی فوتبال تعطیل شود.

وی ادامه داد: در این ماه خداوند به همه حق داده تا مغفرت الهی را درخواست کنند، شب قدر در این ماه است و شاید فوتبال و حواشی آن باعث می‌شود نتوانیم به شعائر الهی عمل کنیم.

رویانیان تأکید کرد: فردا درخواست تعطیلی لیگ در ماه رمضان را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه AFC‌ با تعطیلی لیگ در ماه رمضان مخالفت کرده گفت: AFC  یعنی آسیا اما ما کشور مسلمان هستیم و باید با چانه‌زنی مسائل کشورمان را بپذیرند. باید 4 کشور مثل ما این مسائل را به AFC  توضیح دهند تا بتوانیم به خواسته خود برسیم.

به گزارش فارس، رویانیان در حالی از متسو به عنوان شانس اول سرمربیگری پرسپولیس یاد می‌کند که روز گذشته گفته بود کالدرون شانس اول است.


ویدیو : رویانیان: این بار گزینه اول ما متسو است!