رویانیان: آقای فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!/ جواب علی كریمی را نمی‌دهم :



رویانیان: آقای فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!/ جواب علی كریمی را نمی‌دهم

 

محمد رویانیان می‌گوید درباره گفته‌های جدید علی كریمی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس هیچ صحبتی نمی‌كند.

 

فتح الله زاده , علی فتح الله زاده , کدام سوره دو بسم الله دارد

 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازیكنانی كه تاكنون به این تیم جذب شده‌اند و ارزیابی خود از پرسپولیس فصل آینده اظهار كرد: من به نهایتی فكر می‌كنم كه هنوز به آن نرسیده‌ایم و تا زمانی كه پروژه من تمام نشده نمی‌توانم به خودم نمره خوبی بدهم، بنابراین فعلا درباره عملكردمان در فصل نقل و انتقالات صحبتی نمی‌كنم.

 

وی افزود: با این وجود از این خوشحالم كه تیمی كه تا الان بسته‌ایم همه بازیكنان در آن همدل و هماهنگ بوده و به دنبال پیشرفت پرسپولیس هستند.

رویانیان با اشاره به مذاكرات خود با چند بازیكن، در حالی كه از مطرح كردن نام آن‌ها خودداری می‌كرد، گفت: مذاكرات خوبی با این بازیكنان داشتم و در یكی دو روز آینده تكلیف آن‌ها هم برای حضور در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، علی كریمی پس از دیدار ایران مقابل قطر گفته بود دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند. رویانیان در این رابطه به ایسنا گفت: هیچ صحبتی در این باره ندارم، اساسا دوست ندارم كه جواب بازیكنان را بدهم. حالا این بازیكن می‌خواهد رونالدو باشد یا مسی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاكرات این باشگاه با محمدرضا خلعتبری هم به ایسنا گفت: چه كسی گفته ما از آوردن خلعتبری ناامید شده‌ایم. مرد ناامید نمی‌شود. مذاكرات ما با این بازیكن همچنان ادامه دارد.

 

وی در ادامه درباره صحبت‌های جدید فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینكه پرسپولیس از رانت دولتی استفاده می‌كند، گفت: من از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده تعجب می‌كنم. اگر معاملات ماشین رانت است، من صحبت‌های او را قبول دارم. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده با این سوادی كه دارید من از شما تعجب می‌كنم. دولت چه زمانی از این ماشین‌ها داشته است؟ اگر توجه كرده باشید، دولت سمند دارد نه بنز.

رویانیان با اشاره به اینكه دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس كمك كرده، گفت: آقای فتح‌الله‌زاده شما كه تا دیروز بانك تات و بازار مبل را در اختیار داشتید اما ما از این اسپانسرها نداشتیم و فقط چند تا ماشین معامله می‌كنیم. باید بگویم كه این ماشین‌ها در بنگاه‌های همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشین قسطی می‌خرم و خرید و فروش می‌كنم. اگر از این ماشین‌ها می‌خواهید می‌توانید در بنگاه ها بخرید!.../ایسنا


ویدیو : رویانیان: آقای فتح‌الله‌زاده دولت سمند دارد نه بنز!/ جواب علی كریمی را نمی‌دهم