رونالدو: به مسی احترام می گذارم اما با هم دوست نیستیم : کریس رونالدو، ستاره ...



دوست پسر جدید همسر رونالدو , دوست ایرانی رونالدو , تفریح کریس رونالدو با دوست d8
کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، در مصاحبه اختصاصی با " بی این اسپورت "  بدون تعارف از مسی، جدی ترین رقیبش برای کسب توپ طلا صحبت کرد.
در چهار سال اخیر جایزه توپ طلا به یکی از این دو ستاره دنیای فوتبال رسیده و امسال نیز آنها جدی ترین مدعیان برای کسب این جایزه معتبر هستند.
رونالدو در مورد مقایسه شدن با مسی گفت :" این مربوط به حالا نیست ، مربوط به پنج سال اخیر است . نمی توان تاریخ را عوض کرد . من در تلویزیون و رسانه ها کار نمی کنم و نمی توانم این را کنترل کنم اما برای این رقابت هیجان دارم.
من فقط کار خودم را می کنم ، تمرین می کنم و سعی می کنم که بهترین بازیم را برای تیمم انجام دهم و برایم مهم نیست که مسی چه می گوید .
او همچنین گفت که مسی " بازیکن بزرگی " است که با هم فقط یک " رابطه حرفه ای " دارند ، مثل " تمامی بازیکنان دیگر در فوتبال جهان . "
" من دوست او نیستم چرا که با هم در یک تیم نیستیم ، با هم ناهار نمی خوریم و ... اما به او از نظر حرفه ای احترام می گذارم . به هر حال دوست هم نیستیم . ما فقط یک همکار حرفه ای هستیم ، نه هیچ چیز بیشتر .
وی در پاسخ به این سوال که اگر مسی به رئال بپیوندد چه می شود هم گفت :" اگر به این جا بیاید می توانیم با هم بازی کنیم . البته خیلی بعید است.".... / منبع : سایت گل


ویدیو : رونالدو: به مسی احترام می گذارم اما با هم دوست نیستیم