رونالدو از مسی سبقت گرفت : بر اساس خبر یک مجله معتبر رونالدو با عبور از مرز ...


بر اساس خبر یک مجله معتبر رونالدو با عبور از مرز 200 میلیون هوادار با اختلاف از مسی پیشی گرفت. خبرگزاری فارس: فعالیت ستاره‌ها در فضای مجازی رویکرد قابل توجهی دارد و در این بین رقابت رونالدو و مسی جذابیت بیشتری نسبت به دیگر ستاره دارد.

در آخرین نظر سنجی و بر اساس خبر یکی از نشریه‌های معتبر جهان که به ستاره‌های سینما هم نگاه ویژه‌ای دارد کریستیانو رونالدو در صفحات اجتماعی هواداران بیشتری نسبت به مسی و دیگر ستارهای NBA و دیگر رشته‌ها کسب کرده است.

بر این اساس رونالدو با عبور از مرز 200 میلیون هوادار محبوب‌ترین ورزشکار جهان است و بعد از او مسی با 122 میلیون تعقیب کننده در مکان دوم و مایکل جردن، لبرون جیمز و کوبی برایانت در مجموع با 180 میلیون هوادار که به صورت مستمر حواشی زندگی آنها را دنبال می‌کنند در جایگاه‌های بعدی حضور دارند.

رونالدو با اشاره به این که پیشنهادات بسیاری برای بازی در فیلم‌های هالیوودی دارد گفت: در حال حاضر پیشنهادات زیادی برای بازیگری به من داده می‌شود ولی مشغله بسیاری دارم و نمی توانم زمانی برای حضور در هالیوود کنار بگذارم اما در آینده نزدیک با یک نقش کوتاه وارد سینما خواهم شد و به مرور فعالیت خود را در عرصه سینما بیشتر خواهم کرد.


ویدیو : رونالدو از مسی سبقت گرفت