روش‌ های ارسال و دریافت پیامک با تلفن ثابت : شرکت مخابرات تهران، 3 روش برای ...


شرکت مخابرات تهران، 3 روش برای تبادل پیامک در شبکه تلفن‌ثابت ارائه کرده که در آخرین و تازه‌ترین روش، با سرویس اینترنتی "آسانک"سرانجام توانست ارسال پیامک ارزان‌تر با تلفن ثابت را برای مردم آسان و کاربردی کند. خبرگزاری فارس:  شرکت مخابرات تهران، 3 روش برای تبادل پیامک در شبکه تلفن‌ثابت ارائه کرده که در آخرین و تازه‌ترین روش، با سرویس اینترنتی "آسانک"سرانجام توانست ارسال پیامک ارزان‌تر با تلفن ثابت را برای مردم آسان و کاربردی کند.
 
شرکت مخابرات استان تهران، در راستای ارائه خدمات جدید به مشترکان تلفن ثابت خانگی، ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را ارائه کرده که با این روش ارسال و دریافت پیامک از شبکه ثابت به ثابت، ثابت به سیار و سیار به ثابت امکان‌پذیر است.

سرویس پیامک تلفن ثابت در اسفندماه سال 87، در مرکز مخابراتی ولیعصر تهران افتتاح شد و هم اکنون ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه تلفن ثابت، از 3 روش امکان پذیر است.

1.از طریق گوشی‌هایی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند.

2. مراجعه به سایت TCT.IR  و استفاده از نرم‌افزار پیاثا (نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت).

3. از طریق سرویس اینترنتی آسانک. ابتدا مشترک باید در سایت asanak.ir یا مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کند  و نام کاربری و رمز عبور اخذ کند که به این ترتیب قادر به ارسال و دریافت پیامک می‌شود.

روش پرداخت هزینه سرویس آسانک برای مشترکان دائمی و اعتباری متفاوت است.

مشترکان دائمی (معمولی) تلفن ثابت می‌توانند حداکثر 100 پیامک در روز ارسال کنند و هزینه آن را روی فیش پایان دوره می‌پردازند.

مشترکان اعتباری نیز می‌توانند بدون محدودیت تا پایان اعتبار، پیامک ارسال کنند.

کارایی "آسانک" در قابلیت ارسال پیامک تکی و گروهی و مستقل بودن امکان ارسال پیامک از مکان فیزیکی خط تلفن و بر بستر اینترنت است.

همچنین در پیامکی که از طریق "آسانک" ارسال می‌شود، در قسمت شماره مبدا، به جای شماره‌های مجازی (مانند 1000 و 2000) شماره تلفن ثابت ارسال کننده، نمایش داده می‌شود.      


ویدیو : روش‌ های ارسال و دریافت پیامک با تلفن ثابت