روشهای داعش برای جذب زنان، دختران و جوانان : مبلغان داعش در شبکه های اجتماعی ...



مبلغان داعش در شبکه های اجتماعی با وعده یک زندگی پرهیجان و اسلامی، دختران مسلمان را به دامان این گروه تروریستی می کشانند.

به گزارش  ابنا ـ داعش به دور از صحنه های ذبح و سر بریدن، به دختران جوانی که علاقه دارند به این گروه تروریستی بپیوندند، یک زندگی پرهیجان را وعده می دهد، زندگی که در آن جنبه های مختلف زندگی همچون کار، دعوت مردم به اسلام، عشق و گردش با یک همسر حلال در کنار رودخانه وجود دارد.

داعش برای مردان جوان هم مشوق هایی دارد تا آنها به این گروه تروریستی بپیوندند؛ از جمله مشوق های داعش می توان به مسکن، پول، سلاح، درمان و برق مجانی اشاره کرد.

این گروه خطرناک برای کودکان هم برنامه هایی دارد و در مناطق سیطره این گروه تروریستی مدارسی وجود دارد که در آن داعش به این کودکان آموزش های نظامی و دینی را می دهد.

زنان مبلغ داعش
برخی از زنان عضو داعش تبدیل به مبلغین این گروه تروریستی شده اند، «اقصی محمود» یکی از زنان مبلغ داعش در اینترنت است، او در وبلاگ خود که به نام «رونوشت های یک زن مهاجر» است، به تبلیغ داعش می پردازد. این زن داعشی در وبلاگ خود می نویسد: در مناطق تحت سیطره داعش اجاره نمی دهیم و به صورت مجانی صاحب منزل می شویم، ما در اینجا قبض آب یا برق را نمی دهیم و به صورت ماهانه مواد غذایی همچون برنج، تخم مرغ و ماکرونی را دریافت می کنیم.

دلال دختران اروپایی

توصیه های غذایی برای زنان و دختران , رقاصی دختران برای داعش در جهاد نکاح عکس , مزاحمت برای زنان شیک پوش تفریح این جوانان بود عکس

 

روزنامه های غربی نوشته اند که «اقصی محمود» در نوامبر 2013 از اسکاتلند به سوریه مهاجرت کرد، او از جمله 550 زن و دختری بود که به عراق و سوریه مهاجرت کرد. به گفته «اقصی محمود» مهاجران در حکومت داعش، حقوق، دارو مجای و مواد غذایی دریافت می کنند و آنها با مهاجرت به سوریه می توانند در دولت داعش به اشخاص مهمی تبدیل شوند.

به گفته «اقصی محمود» زنان مهاجر در حکومت داعش با توجه به تخصص های خود کار می کنند، مثلا آنها می توانند به عنوان معلم، پزشک یا پرستار فعالیت کنند.

«حسن حسن» نویسنده کتاب «داعش از درون» می گوید که دخترانی که به داعش می پیوندند، به دنبال هیجان هستند، آنها در یک عالم خیالی زندگی می کنند و در رویاهایشان با جنگجوها ازدواج می کنند.

شیوه ازدواج در داعش
«اقصی محمود» در خصوص ازدواج عناصر گروه داعش می گوید: در ابتدا داماد داعشی برای ازدواج هفت روز مرخصی از فرماندهان خود دریافت می کند، سپس او برای اولین و آخرین بار عروس را می بیند، عروس داعشی خودش مهریه را انتخاب می کند و معمولا مهریه عروس های داعش کلاشینکف است. در عروسی های داعش آتش بازی وجود ندارد، بلکه صدای تیراندازی و تکبیر است که به گوش می رسد.

وبلاگ «اقصی محمود» که به زبان انگلیسی است، یکی از راه های جذب نیرو توسط داعش است، در ماه های اخیر او توانست که سه دختر نوجوان انگلیسی را به سوریه بکشاند و آنها را به عضویت داعش در بیاورد.

بذل و بخشش داعش با اموال مردم
داعش تابستان سال گذشته توانست که مناطق گسترده ای را در شمال و غرب عراق و نیز شمال و شرق سوریه به اشغال خود درآورد و در این مناطق خلافت اسلامی را اعلام کرد. هم اکنون مساحت مناطق تحت سیطره داعش به 215 هزار کیلومتر مربع می رسد، مساحتی که از بسیاری از دولت های عربی هم بزرگتر است.

براساس صحبت های مسئولان عراقی داعش پس از سیطره بر موصل و فرار ساکنانی که بیشتر از آنها از مسیحیان شهر بودند، شروع به توزیع منازل آوارگان به اعضای خود کرد، خصوصا آن افرادی که از خارج آمده بودند. کارشناسان می گویند که تعداد مهاجران خارجی داعش به 12 هزار نفر می رسد که سه هزار نفر آنها غربی هستند.


  اخبار بین الملل  - ابنا 


ویدیو : روشهای داعش برای جذب زنان، دختران و جوانان