روحانی: از نقد محترمانه استقبال می‌کنیم : روحانی گفت: دولت از نقدی که مطابق ...


روحانی گفت: دولت از نقدی که مطابق فرمایشات رهبری منصفانه، محترمانه، دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد، استقبال می‌کند و چنین نقدی را لازمه اصلاح هرچه کامل‌تر امور می‌داند. پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رییس جمهور حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده که در این مقطع حساس در خط مقدم یک امر خطیر قرار دارند را موجب تقویت روحیه آنان و تقویت موضعشان در دفاع از آرمان‌های کشور دانست و گفت: امیدوارم دولت با تبعیت کامل از رهنمود‌ها و پاسخگویی به مطالبات ایشان، همواره از این هدایت و حمایت برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در نشست هیئت دولت امروز رییس جمهوری با قدردانی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام، اهتمام جدی به اقتصاد مقاومتی را که مورد تأکید ایشان بود، از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دانست و بر انطباق برنامه‌های دولت تدبیر و امید بر این سیاست‌ها تأکید کرد و تمامی دستگاه‌ها را به اجرای جدی تکالیفی که در تحقق این سیاست‌ها برای آنان تعیین و ابلاغ شده، مأمور نمود.  

دکترروحانی اولویت رونق در بخش صنعت و معدن را که در فرمایشات رهبری هم مورد تأکید قرار گرفت، با توجه به سهم عمده‌ای که در تولید دارد، با اهمیت تلقی کرده و از هیات وزیران خواست که با توجه به بررسی‌های متراکم و گسترده‌ای که در دستگاه‌های گوناگون انجام شده است، لایحه رونق تولید و تدابیر اجرایی و هماهنگی دولت در اسرع وقت نهایی شود.
 
رییس جمهوری بسته حمایتی دولت برای حمایت از رونق را امیدبخش و تقویت کننده تولید ذکر کرد.
 
وی کمک بانک‌ها در جهت تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها را ضروری دانست و دستگاه‌های مرتبط را به اعلام اقداماتی که در این باره انجام شده است، توصیه کرد.

دکتر روحانی حمایت از بخش کشاورزی را از اولویت‌های دولت دانست و اظهار داشت: که در این مدت در جهت تأمین نهاده‌ها، ماشین آلات تعیین خرید تضمینی و اتخاذ تدابیر درخصوص بحران آب اقدامات خوبی انجام شده و همچنان توسعه حمایت‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.
 
رییس جمهوری با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی که در بخش انرژی تنظیم شده است، اظهار امیدواری کرد که شاهد توسعه قابل توجه این بخش باشیم.
 
رییس جمهور برنامه‌های دولت در جهت گسترش و توسعه بنادر، راه آهن، فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه گردشگری داخلی و خارجی را عامل دیگر برای رونق تولید و افزایش اشتغال ذکر کرد و بر تقویت بازار بورس که مایه تقویت امید در جامعه است، تأکید نمود.
 
دکتر روحانی تأیید مشی اعتدال از سوی مقام معظم رهبری را سرمایه بزرگی برای دولت دانست و دستگاه‌های اجرایی را به مراقبت از دغدغه رهبری سفارش کرد و اظهار داشت که اعتدال آموزه مهم دینی و تعبیر بلندی است که مسیر تقویت دین و پیشرفت کشور را در دوری از افراط و تفریط دنبال می‌کند.
 
رییس جمهوری حمایت صریح و جدی رهبری از دولت و مسئولین رده بالای آن را از قوی‌ترین تعابیر در حمایت از دولت در سال‌های اخیر دانست و مراتب قدردانی و تشکر دولت را از حمایت‌های رهبری ابراز داشت.
 
رییس جمهور حمایت رهبری را سرمایه بزرگی برای دولت دانست و اظهار داشت که بار سنگین اداره کشور نیازمند حمایت رهبری است و مهم‌ترین دغدغه دولت را سامان بخشی به امور مردم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، دانست و بر لزوم همراهی، همدلی و مشارکت همه قوا برای پاسخگویی شایسته به این دغدغه‌ها تأکید کرد.
 
دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد که دولت با تکیه بر سرمایه اصلی حمایت مردم و رهبری بتواند مشکلات را از سر راه بردارد.
 
رییس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: دولت از نقدی که مطابق فرمایشات رهبری منصفانه، محترمانه، دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد، استقبال می‌کند و چنین نقدی را لازمه اصلاح هرچه کامل‌تر امور می‌داند.
 
رییس جمهور حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده که در این مقطع حساس در خط مقدم یک امر خطیر قرار دارند را موجب تقویت روحیه آنان و تقویت موضعشان در دفاع از آرمان‌های کشور دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت با تبعیت کامل از رهنمود‌ها و پاسخگویی به مطالبات ایشان، همواره از این هدایت و حمایت برخوردار باشد.


ویدیو : روحانی: از نقد محترمانه استقبال می‌کنیم