روحانی، از پای تخته سیاه تا پلکان هواپیما : رئیس جمهور، امروز را پرکارتر از ...


رئیس جمهور، امروز را پرکارتر از همیشه آغاز کرد. از نواختن زنگ آغاز ال تحصیلی جدید تا سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل. مجله مهر: رئیس جمهور، امروز را پرکارتر از همیشه آغاز کرد. از نواختن زنگ آغاز ال تحصیلی جدید تا سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل.

 از پای تخته سیاه مدرسه تا پای پلکان هواپیما. این، مسیر امروز برنامه های رئیس جمهور بود. دکتر روحانی که در ساعت های آغازین صبح امروز، به دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) در منطقه 18 شهر تهران رفته بود تا زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد، بلافاصله عازم فرودگاه مهرآباد تهران شد تا سفر طولانی خود به نیویورک را برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل  آغاز کند. روایت تصویری اول مهر رئیس جمهور را ببینید:

تخته سیاه , رنگ تخته سیاه , ساخت تخته سیاه

تخته سیاه کوچک برای یادداشت , طرز ساخت تخته سیاه , روش ساخت تخته سیاه

طرز ساخت تخته سیاه چوبی , عکس جعبه سیاه هواپیما , تبلیغات روی تخته سیاه

دکتر روحانی پس از مراسم آغاز سال تحصیلی، عازم فرودگاه مهرآباد تهران شد تا  با بدرقه رئیس دفتر مقام معظم رهبری سفر طولانی و 13 ساعته خود را به نیویورک آغاز کند. دکتر روحانی در این سفر، دو برنامه سخنرانی عمومی خواهد داشت. یکی به عنوان رئیس دوره ای جنبش عدم تعهد و دیگری سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد.

جعبه ی سیاه هواپیما چند کیلو و d8 b , روحانی در داخل هواپیما , بلیط هواپیما

روحانی , خرید آنلاین بلیط هواپیما , حسن روحانی

آفر بلیط هواپیما , جمعه سیاه , بلیط هواپیما ارزان


ویدیو : روحانی، از پای تخته سیاه تا پلکان هواپیما