رنگ های پاییزی در خانه؛ از جگری تا خاک رُسی : پاییز، فصلِ رنگ ها است. از زیبایی ...


پاییز، فصلِ رنگ ها است. از زیبایی رنگ های موجود در این فصل می توانید برای دکوراسیون داخلی خانه خود به ویژه اتاق نشیمن بهره بگیرید.         پادشا: پاییز، فصلِ رنگ ها است. از زیبایی رنگ های موجود در این فصل می توانید برای دکوراسیون داخلی خانه خود بهره بگیرید. نارنجی، قرمز، سدری، قهوه ای و کرم رنگ های زیبایی هستند که برای بخش های مختلف خانه به ویژه اتاق نشیمن قابل استفاده هستند.

برای سهولت کار شما، ما در اینجا چند ایده زیبا برایتان نوشته ایم.

 نارنجی و کرم


رنگ‌های پاییزی برای دکوراسیون خانه کدامند؟ , با دکوراسیون پاییزی خانه خود را گرم کنید , خانه ملت

نارنجی، رنگ گرم و زیبایی است و برای اتاق نشیمن گزینه مناسبی به شمار می رود. بخشی از خانه که محل استراحت است و قرار است اعضای خانواده یا دوستان در آن جا راحت باشند را با وسایل و مبلمان نارنجی تزئین کنید. البته برای جلوگیری از اغراق، می توانید آن را با رنگ بژ یا کرم ترکیب کنید. به طور مثال، یک مبل راحتی را نارنجی و بقیه را کرم انتخاب کنید. بقیه قسمت ها را نیز از چوب های تیره و روشن، بژ، خانواده طلایی، نارنجی و مسی انتخاب کنید تا یک ترکیب کاملا متناسب و زیبا بسازید.



قرمز، زرد و نارنجی

خانه هوشمند , یتیم خانه ایران , خانه

این اتاق سنتی و بسیار جالب، همه رنگ های پاییز را در خود دارد. مبلمان، قالی، وسایل و حتی دکوری ها به نوعی انتخاب شده اند که در کنار هم یادآور فصل زیبا و رنگارنگ پاییز هستند. برای پیاده کردن این طرح در اتاق نشیمن خانه خود، یک مبل را نارنجی، یکی را کرم و دیگری را قرمز یا با طرح گل‌دار انتخاب کنید. از قالیچه های جاجیم‌مانند و سنتی برای زیر میز و جلوی مبل استفاده کنید. میز کنار مبلمان را چوبی و خالص و به طرح روستایی انتخاب کنید. روی آن انواع دکوری های روستایی و سنتی بچینید. به طور مثال، گلدان های شمعدانی، جاشمعی های فانوس‌مانند و شمع های متنوع. در کنار شومینه، هیزم های چوبی و زیبا بچینید تا حس فصل را نیز منتقل کنید.



 قهوه‌ای تیره

خانه پوشالی , خرید خانه , خانه هنرمندان

یکی از رنگ های بسیار شیک برای تزئین اتاق نشیمن، قهوه‌ای سوخته است. این رنگ را می‌توانید با رنگ های کرم، نارنجی و طلایی جفت کنید. از رنگ قهوه ای تیره می توانید برای بخشی از مبلمان، قاب پنجره ها، پرده و میز جلوی مبل استفاده کنید. اما برای اینکه فضا دلگیر نشود، در کنار آنها رنگ های شاد، گرم و روشن هم استفاده کنید. به طور مثال، پرده را ترکیبی از کرم و قهوه ای انتخاب کنید. پایه های مبلمان را از چوب روشن انتخاب کنید. یکی از مبل ها را روشن و کفپوش را نیز روشن انتخاب کنید.



 قرمز جگری


اجاره خانه در تهران , خانه داری , خانه سینما

اتاقی که برای استراحت و دورهمی های خانوادگی اختصاص داده اید را می توانید قرمز کنید؛ قرمز پررنگ و جگری که هیجان و شادابی زیادی را به فضا القا کند. دیوارها، سقف و قاب پنجره ها رابه طور کلی قرمز رنگ کنید و برای اینکه هجوم این رنگ موجب دلزدگی نشود، از انواه رنگ های بژ، کرم، طلایی و نارنجی هم برای وسایل یا مبلمان بهره بگیرید.



نارنجی گوجه‌ای


سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی , اجاره خانه

این اتاق طراحی کلاسیک دارد. پرده های چهارخانه، کاغذدیواری های راه‌راه، دکوری های بزرگ و .... رنگِ غالب اتاق نیز خنثی است. اما برای اینکه به آن روح و طراوت بیشتری بخشیده شود، از نارنجی متمایل به قرمز برای روکش مبلمان استفاده شده است. با اینکه از این رنگ استفاده محدودی شده است، اما به دلیل پررنگ بودن، بسیار به چشم می آید و چهره ای متفاوت به اتاق بخشیده است.



 نارنجیِ کدوحلوایی


خانه دوست کجاست , مکتب خانه , خانه و کاشانه

رنگ نارنجی انواع متفاوتی دارد. برخی بسیار جیغ و پررنگ هستند، برخی دیگر ملایم تر هستند و بیشتر به خانواده کرم شباهت دارند. رنگ کدوحلوایی یک نارنجی ملایم و دوست داشتنی است که می توان در بخش های مختلف یک اتاق از آن استفاده کرد. به طور مثال، در این اتاق نشیمن، پرده ها، مبلمان و وسایل دکوری از این رنگ انتخاب شده اند.



 زرد

کار در خانه , جشن خانه سینما , به خانه برمیگردیم

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد، اما می توانید کانتر یا جزیره آشپزخانه را از رنگ زرد انتخاب کنید. کاشی های زرد برای دیوار و حتی سطح روی کابینت ها گزینه جالبی است. این رنگ، به ویژه در این فصل که فصلِ زرد و قرمز و نارنجی هاست، انتخاب جالبی به شمار می رود. در ضمن، موجب شاد شدن فضا نیز می شود.



 سبز سدری و قرمز


مدل مانتو پاییزی , خانه موسیقی , خانه به دوش

ترکیب رنگ سبز سدری یا نوارهای قرمز برای مبلمان اتاق نشیمن گزینه جالبی است. این رنگ ها تداعی کننده پاییز هستند. می توانید صندلی های سرویس مبلمان خود را از این رنگ ها انتخاب کنید.



سبز-توسی


خانه ترامپ , خانه و آشپزخانه , خانه ایرانی

رنگ سبزی که توسی زیادی در خود دارد را می توانید برای آشپزخانه استفاده کنید. دیوارها یا کابینت ها را از این رنگ انتخاب کنید. رنگ های قهوه ای که کمی توسی در خود دارد و بژ و کرم نیز در ترکیب با این رنگ، موجب زیبایی بیشتر می شوند.



 خاک رُسی

دانلود سریال خانه پوشالی دوبله فارسی , قیمت خانه , خانه سبز

رنگ خاک رس نوعی قرمز است که گرمای دلنشینی دارد. از این رنگ می توانید برای سقف یا دیوارهای اتاق نشیمن استفاده کنید. رنگ های مناسب برای ترکیب با این رنگِ گرم، کرم، طلایی، نارنجی و سفید هستند. حتی می توانید یکی از مبلمان خود را به رنگ خاک رس انتخاب کنید.


ویدیو : رنگ های پاییزی در خانه؛ از جگری تا خاک رُسی