رمضان وقت عبادت است نه عیاشی! : رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امربه‌معروف و نهی ...


رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امربه‌معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد گفت: اصل طرح اذان تا اذان سینماها با آموزه‌های اسلامی مغایرت دارد و ما باید در این ماه عزیز بیش‌ازپیش به مساجد سوق دهیم. وب‌سایت کافه سینما: رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امربه‌معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد گفت: اصل طرح اذان تا اذان سینماها با آموزه‌های اسلامی مغایرت دارد و ما باید در این ماه عزیز بیش‌ازپیش به مساجد سوق دهیم.

علی‌اصغر لطفی در گفت‌‌و‌گو با «مشهد پیام»، پیرامون طرح «اذان تا اذان» اکران فیلم‌های سینمایی اظهار داشت: شب‌های ماه رمضان باید به عبادت و اطاعت از خدا بگذرد نه به تفریح و عیاشی.

عبادت ماه مبارک رمضان , رمضان , ماه رمضان

لطفی بیان کرد: نظام اسلامی ایران تابع آموزه‌های اسلامی است و طبق این آموزه‌ها از ماه رمضان به‌عنوان فرصتی جهت خودسازی و طلب آمرزش نام‌برده شده است و مسلمانان باید نهایت بهره معنوی را از این ماه عزیز ببرند.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت، امربه‌معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد در ادامه افزود: اصل طرح اذان تا اذان سینماها با آموزه‌های اسلامی مغایرت دارد و ما باید با پررنگ کردن نقش فرهنگی و عبادی مساجد مردم را در این ماه عزیز بیش‌ازپیش به مساجد سوق دهیم.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی همچون اجرا جنگ‌های شادی در پارک‌ها و اکران فیلم از افطار تا سحر مردم را از معنویت این ماه جدا می‌کند و به‌سوی اسلام سعودی سوق می‌دهد زیرا همان‌گونه که خود شاهد بودم مردم در عربستان سعودی از افطار تا سحر تنها به عیاشی و خوش‌گذرانی می‌پرداختند و درواقع آموزه‌های اسلامی به‌کل نادیده گرفته می‌شود.

لطفی در پایان با اشاره به‌جای نداشتن اقداماتی همچون طرح اذان تا اذان سینماها در مشهد گفت: امیدوارم مردم مسلمان با توجه بیشتر به اصل و فلسفه ماه رمضان، حداکثر فیض معنوی را از این ماه عزیز ببرند.


ویدیو : رمضان وقت عبادت است نه عیاشی!