رفتار بی رحمانه با دختر 8 ساله : رفتار بی رحمانه با دختر 8 ساله زوج آمریکایی، ...



رفتار بی رحمانه با دختر 8 ساله

زوج آمریکایی، به ضرب و شتم دختر بچه 8 ساله متهم شدند. این زوج، دختر بیچاره را به وسیله نگه داشتن در اتاقی کثیف، پر از ادرار و مدفوع، شکنجه می دادند.

 

خودکشی دختر 11 ساله , آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس , رفتار با کودک یک ساله

 

دختر بچه ای به نام "جی وی" حدود 4 سال بود که با "جفری آدام کرافت" 34 ساله و "میشله ال باکنر کرافت" 28 ساله در ایالت کانزاس زندگی می کرد.پلیس کانزاس بعد از دریافت گزارشی مبنی بر زندانی شدن کودک 8 ساله در اتاقی کثیف و قفل شده و همچنین سوء استفاده فیزیکی از وی، وارد عمل شد و پس از جستجوی خانه، وی را در حالتی بسیار تاثر برانگیز و درمیان تلی از کثافات پیدا کرد که مشغول پاک کردن کف اتاق با لباسهای کثیف بود. "جی وی" به سبب سوء تغذیه شدید نسب به گروه سنی همتایان خود بسیار لاغر شده بود و حدود 20 کیلوگرم وزن داشت. 

خواهر 5 ساله این دختر بیچاره نیز بر روی صندلی به هم چسبیده ای که متعلق به آشپزخانه بود زندگی می کرد. پلیس بر این عقیده است که این زوج بی رحم از زمانیکه مادر واقعی آنها چهار سال پیش به فلوریدا رفت ،عهده دار نگهداری از این دو کودک بیچاره شدند. 

این دختر در مصاحبه با مرکز حمایت از کودکان گفت: آنها مرا به داخل اتاقی تنگ و تاریک، و پر از ادرار و مدفوع هل می دادند وپس از کتک کاری، در آنجا را محکم می بستند. حتی آنها به من اجازه حمام کردن را هم نمی دادند. فقط ماهی یکبار حق زیر دوش رفتن، آنهم خیلی فوری را داشتم. وی در ادامه افزود: من تنها در دوران مهد کودک درس خوانده ام و بعد از آن دیگر به مدرسه نرفتم ولی هر آنچه در کودکستان یاد گرفته بودم هر روز در آن اتاق کثیف مرور می کردم. 

در حال حاضر این دختر بیچاره به همراه سایر کودکان،(حتی بچه 5 ماه خود این زوج بیرحم) تحت مراقبت قرار گرفته و این دو زوج تحت بازداشت بسر می برند. بنابر گزارش مذکور، این دختر در زیرزمین و میان کثافات غذای اندکی (تنها مقداری حبوبات)می خورد، بطوریکه بشدت دچار سوء تغذیه شده بود. 

بر اساس گزارش روزنامه "کانزاس سیتی"، دختربیچاره علاوه بر موارد مذکور به هنگام انتقال به بیمارستان، توسط پزشکان معاینه شد و در نهایت کبودی ها و کوفتگی های شدیدی بر روی بازوان،رانها،پشت ، گلو ،گونه ها،زانوان و جاهای دیگربدن او دیده می شد./جام نیوز


ویدیو : رفتار بی رحمانه با دختر 8 ساله