رضا یزدانی: مهران مدیری و حامد بهداد خوانندگان خوبی هستند/بهرام رادان هم بد نیست :



رضا یزدانی: مهران مدیری و حامد بهداد خوانندگان خوبی هستند/بهرام رادان هم بد نیست

به نظر من مهران مدیری و حامد بهداد خواننده های بسیار خوبی هستند که از تلویزیون و سینما به خوانندگی راه یافتند. البته بهرام رادان هم بد نیست اما این دو بهتر هستند. من مخالف این نیستم که هر هنرمندی بخواهد یک کار دیگری را تست کند و خودش را محک بزند ولی انتخاب خیلی مهم است چون انجام چند کار با هم مثل حرکت بر روی لبه تیغ است.

دیالوگ ماندگار مهران مدیری به بهرام رادان , مهران مدیری , بهرام رادان

رضا یزدانی خالق آلبوم «خاطرات مبهم» که در چند روز گذشته قطعه زیبای«مترو» را منتشر کرد در گفتگو  با شبکه ایران از آخرین کارهای خود خبرداد و گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدیدم هستم که انشاالله تا پایان سال منتشر خواهد شد.

وی افزود: این آلبوم حدودا 13-14ترک است و درحال حاضر در مرحله ضبط و تنظیم قراردارد.آهنگسازی این کار بر عهده خودم است. ترانه سرایان این اثر مهدی ایوبی،علیرضا باران،احسان گودرزی ،حسن علی شیری و... می باشد. تنظیم این اثر نیز بر عهده میلاد عدل، بهروز پایگان، آرش زمانیان و سه قطعه آن را نیز خودم انجام داده ام.

یزدانی تصریح کرد: این آلبوم تفاوتی زیادی با دیگرکارهای منتشر شده ام دارد و در واقع تلفیقی از «ساعت فراموشی»، «ساعت 25» و«خاطرات مبهم» است.
خواننده آهنگ «مترو»درباره این قطعه که در چند روز گذشته منتشر شده است اظهار داشت: من کارم انتشار آلبوم است و این کار را به سفارش شرکت مترو و شهرداری انجام داده ام که در تلویزیون هم چندین بار کلیپش پخش شد.

وی درمورد اجرای تیتراژهای جدید تلویزیونی و سینمایی افزود: در صورت توافق،قرار است دو تیتراژ هم تلویزیونی و هم سینمایی را اجرا کنم. البته پیش از این هم در فیلم سینمایی «خودزنی» و «بوی گندم» نیز خواننده تیتراژ بوده ام.
یزدانی، حرکت ترانه سرا و آهنگسازانی که وارد عرصه خوانندگی شده اند را بر لبه تیغ معرفی کرد و افزود: من مخالف این نیستم که هر هنرمندی بخواهد یک کار دیگری را تست کند و خودش را محک بزند ولی انتخاب خیلی مهم است چون انجام چند کار با هم مثل حرکت بر روی لبه تیغ است.

حامد بهداد , همسر مهران مدیری , دورهمی مهران مدیری

وی درمورد بازیگرانی که وارد عرصه خوانندگی شده اند اظهار داشت: به نظر من بازیگرها هم باید بیایند تست بزنند و تا به امروز خیلی از آنها هم موفق بوده اند.
یزدانی تصریح کرد: به نظر من مهران مدیری و حامد بهداد خواننده های بسیار خوبی هستند که از تلویزیون و سینما به خوانندگی راه یافتند.البته بهرام رادان هم بد نیست اما این دو بهتر هستند.
منبع:inn.ir


ویدیو : رضا یزدانی: مهران مدیری و حامد بهداد خوانندگان خوبی هستند/بهرام رادان هم بد نیست