رد پای BBC فارسی در یک پایگاه خبری! : ما به لیست بی‌بی‌سی رأی می‌دهیم!» تعجب ...


ما به لیست بی‌بی‌سی رأی می‌دهیم!» تعجب نکنید! این تیتر مطلب «خبر آنلاین» یکی از پایگاههای اطلاع‌رسانی منتسب به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید است که بالاخره آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعتراف کرد که حضرات به لیست «بی‌بی‌سی» رأی می‌دهند. روزنامه کیهان با مدل سناریو سازی مرسومی که دارد شکل کاری خبر آنلاین را در راستای اهداف بی بی سی فارسی دانسته است:
«ما به لیست بی‌بی‌سی رأی می‌دهیم!» تعجب نکنید! این تیتر مطلب «خبر آنلاین» یکی از پایگاههای اطلاع‌رسانی منتسب به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید است که بالاخره آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعتراف کرد که حضرات به لیست «بی‌بی‌سی» رأی می‌دهند.
حالا هر چه می‌خواهند بگویند و هر چه می‌خواهد بشود! به قول معروف بادا باد، دیگر آب که از سر گذشت چه یک وجب، چه صد وجب!! لازم به ذکر است که مجموعه رسانه‌ای که «خبر آنلاین» هم جزیی از آن است و متولیان آن پیش از این در رسانه‌های اصول‌گرا فعال بوده‌اند، براساس آمارهای منتشر شده وزارت ارشاد، طی سال گذشته، بیشترین کمک مالی و یارانه را از دولت دریافت داشته است.
البته اذعان این رسانه به حمایت از لیست «بی‌بی‌سی» موضوع تازه‌ای نیست، چرا که همین خبرگزاری در طی این سالها، بیشترین حمایت و تبلیغات خود را خرج سرسپردگان انگلیس و «بی‌بی‌سی» مانند ابراهیم گلستان و اعوان و انصارش کرده است.
البته در طول این چند روز که از انتشار اخبار و مقالات و سخنان اهل «بی‌بی‌سی» برای حمایت از افراد خاص و مخالفت با 3 روحانی انقلابی لیست اصول‌گرایان می‌گذرد، مطالب و مقالات و سخنان متعددی از جبهه به اصطلاح اصلاحات و اعضایشان در رسانه‌های زنجیره‌ای منتشر شده که اغلب ضمن انداختن توپ در زمین رقیب، از این حمایت استقبال کرده و ادعا کرده‌اند که این کار «بی‌بی‌سی» در مقابل مثلاً جانبداری رسانه ملی از لیست رقیب قابل توجیه بوده، برخی ادعا کرده‌اند حمایت بی‌بی‌سی در این میان از اهمیت چندانی برخوردار نیست و تعداد اندکی نیز آن را نفی کرده‌اند!
اما مطلب «ما به لیست بی‌بی‌سی رأی می‌دهیم» ابتدا مدعی شده که چون شورای نگهبان تمام کاندیداها را تأیید کرده، بنابراین اگر انتقادی هم بابت حمایت «بی‌بی‌سی» متوجه برخی کاندیداها باشد، این انتقادها ابتدا بایستی دامن شورای نگهبان را بگیرد! یعنی شورای نگهبان بایستی یا مثل بعضی از حضرات با «بی‌بی‌سی‌چیان» ارتباط می‌داشته و یا از علم غیب برخوردار بوده که مثلاً «بی‌بی‌سی» از فلان افراد پشتیبانی خواهد کرد و بنابراین قصاص قبل از جنایت انجام داده و آنها را رد صلاحیت می‌کرد؟!
با چنین استدلالی شورای نگهبان می‌باید در مورد سران فتنه یا فتنه‌گران مجلس ششم و یا بسیاری از به اصطلاح اصلاح‌طلبان که پس از تأیید، روی دیگر خود را به نمایش گذاردند نیز به همین طریق عمل می‌کرد؛ آن وقت خود این حضرات و البته دوستان خارج نشین آنها، زمین و زمان را به هم می‌بافتند که وا دموکراسی‌ها و وا حقوق بشرا که جمهوریت نظام از دست رفت؟! اگرچه تمایل و وابستگی برخی از همین به اصطلاح کاندیداها به اربابان شبکه‌هایی مانند «بی‌بی‌سی» سالهاست که از طریق اظهارات خودشان هم اظهر من الشمس شده و این سعه صدر بیش از حد شورای محترم نگهبان است که باز هم به آنها فرصت می‌دهد و فضای انتخابات یک ملت استکبار ستیز و ضد انگلیس و آمریکا را در اختیار آنان قرار می‌دهد.


ویدیو : رد پای BBC فارسی در یک پایگاه خبری!