رحمتی کی‌روش را سر کار گذاشت : دستیار کارلوس کروش به مهدی رحمتی توصیه کرد که ...


دستیار کارلوس کروش به مهدی رحمتی توصیه کرد که سکوت کند. خبرآنلاین: دستیار کارلوس کروش به مهدی رحمتی توصیه کرد که سکوت کند. آنتونی سیموئز در خصوص شرایط تیم ملی در تمرینات گفت: صحبتهای من در این بخش در سه قسمت است که بخش اول آن گرم نبودن زیاد هوا در اینجاست که کمک زیادی به ما در تمرینات می کند. دوم اینکه همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و سوم خبر زودتر آمدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی است و این بازیکن امشب به ما اضافه خواهد ش. در کل شرایط مساعد و آرامی را در این اردو داشته ایم و در آخر باید به این اشاره کنم که بازخورد بازیکنان از تمرینات مناسب و ایده آل بوده است.

وی در مورد بازی با قطر افزود: مسلما بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و برای هر دو تیم و بیشتر برای قطر سرنوشت ساز است. در این دیدار اگر احتیاج باشد بازیکنان باید آمادگی داشته باشند تا سرحد جان در آن مبازه کنند و قول می دهم پس از این بازی اگر زندگی شان را از دست دادند به زندگی برشان گردانم چون این شرایط را پیش از این داشته ام. می خواهم بگویم که من هیچگاه اعلام بازنشستگی نکرده ام که بخواهم پس از آن از تصمیم خود منصرف شوم . ولی در طول سالیان بازیکنی ام که بیش از هشتصد بازی بوده است، بارها درون زمین مردم و پس از آن به زندگی بگشتم.

مربی تیم ملی در خصوص حضور وینگادا گفت: حضور وی در اینجا نشان دهنده یک دوستی و همکاری طولانی مدت است که می تواند کمک شایان توجهی به تیم ملی ایران کند. ما در اینجا یک مثلث همکاری دیرینه داریم که در آن از طرز تفکر حرفه ای و تعامل عمیق و درک متقابل از یکدیگر وجود دارد.

وی در ادامه در خصوص حضور رحمتی که برخی از رسانه ها به آن اشاره کرده بودند افزود: مطالب زیر اظهار نظرهایی است که من فکر می کنم از روی اجبار و برای شفاف سازی باید روی آنها تاکید کنم. به عنوان یک بازیکن، مربی و مدیر حرفه ای فوتبال با بیش از 50 سال سابقه در سراسر جهان تاکنون هیچ گاه در فوتبال حرفه ای با چنین موردی مواجه نشده بودم.

سیموئز افزود: در جهان فوتبال یک بازیکن ملی پوش وظایف بیشتری دارد و او هیچگاه نمی تواند به هم تیمی هایش و همینطور وظایف ملی فوتبالش پشت کند. بخصوص نمی تواند از روی مسئولیتی که نسبت به هواداران دارد، شانه خالی کند، دقیقا همانطور که وی انجام داد.

مربی تیم ملی ادامه داد: ما به وی فرصتی دادیم تا از فدراسیون، هم تیمی هایش، کادر فنی و مهمتر از همه هواداران ایران عذرخواهی کند. جای شکی برای هیچ کس باقی نیست که وی بود که به دفعات متعدد این فرصت را نپذیرفت تا با امضای بیانیه اش، این مسئله تمام و فیصله پیدا کند.

وی در پایان گفت: هم اکنون که وی قبول عذرخواهی از فوتبال ایران را نپذیرفته است، به وی می گویم که سکوت کند و دست از توجیه و بهانه های اضافه بردارد و سایر افراد را به دلیل رفتارش، سرزنش نکند و مقصر نداند و به خاطر مسایلی که بوجود آورده در سکوت زندگی کند و حداقل به هم تیمی هایش که اینجا برای غرور و افتخارآفرینی برای ایران حضور دارند و آماده موفقیت و جنگ برای آن هستند، احترام بگذارد.


ویدیو : رحمتی کی‌روش را سر کار گذاشت