راه های یک مسافرت ارزان، مفرح و شیک! : در زمان تعطیلات، تورهای مسافرتی، خطوط ...


در زمان تعطیلات، تورهای مسافرتی، خطوط هوایی و آژانس های هواپیمایی برای جذب مشتری بیشتر با هم رقابت می کنند. همچون دیگر بیزینس ها، اینها نیز می دانند که چگونه با ارائه امکانات مختلف و تخفیف های خوب مشتری ها را به سمت خود جذب کنند.          پادشا: در زمان تعطیلات، تورهای مسافرتی، خطوط هوایی و آژانس های هواپیمایی برای جذب مشتری بیشتر با هم رقابت می کنند. همچون دیگر بیزینس ها، اینها نیز می دانند که چگونه با ارائه امکانات مختلف و تخفیف های خوب مشتری ها را به سمت خود جذب کنند.

آنها همچنین امید دارند در میان قیمت های رقابتی،  از رقبای خود عقب نمانند. اما برای اینکه در پیدا کردن بهترین و مناسب ترین تور، هتل و هواپیما خیلی مشکل نداشته باشید، این مطلب را مطالعه کنید. اینجا مواردی ذکر شده اند که باید پیش از هر اقدامی به آنها توجه کنید.

تخفیف ها

تخفیف گرفتن اصولا احساس خوبی به خریدار می دهد و فکر می کند پولی که پرداخت کرده، منصفانه تر بوده است. اما تخفیف زمانی معنا دارد که واقعا ارزان تر از آنچه هست، خریداری شود. مشکلی که در مورد مسافرت وجود دارد این است که در حال حاضر هزینه های ثابتی برای خرید وجود ندارد. خطوط هوایی، آژانس های هواپیمایی، هتل ها و تورهای گردشگری بر اساس شرایط بازار قیمت های خود را تغییر می دهند. این شرکت ها در روزهای تعطیلات که بیشتر مردم به مسافرت می روند، تخفیف ها و امکانات خاصی ارائه می دهند. کار اصلی شما نادیده گرفتن همه این بازاریابی ها و توجه به امکانات اضافی است که واقعا ارائه می دهند. تنها راه برای دانستن اینکه تخفیفات مذکور واقعا ارزش پرداخت را دارند، گرفتن پیشنهاد قیمت از دیگر منابع و مقایسه آنها است.
  

مسافرت ارزان , کشورهای ارزان برای مسافرت , کشور های ارزان برای مسافرت

امکانات اضافه

5 شب اقامت با پرداخت هزینه 4 شب، یک هفته اقامت رایگان و ... محرک هایی هستند که ارزش توجه دارند. این نوع ارائه امکانات با تخفیف ویژه خیلی عالی به نظر می رسد اما شما باید با مقایسه این امکانات با مواردی که دیگر شرکت ها ارائه می دهند، کشف کنید که آیا امکانات یاد شده ارزش پرداخت دارند یا خیر.

بیعانه کمتر

نوعی بازاریابی به نام «فروش نرم» وجود دارد که به واسطه آن مبلغی که مشتری به عنوان بیعانه، پرداخت می کند را کاهش می دهد. این کار باعث جلب مشتری و رزرو جا توسط او می شود. بعد از تعطیلات که بودجه کم شده است، این نوع قرارداد راهی خوب برای پرداخت کمتر بیعانه به نظر می رسد. اما در نظر داشته باشید که باقی مبلغ را در فاصله زمانی کوتاهی پیش از حرکت باید پرداخت کنید. پس این مساله خیلی ذهنتان را مشغول نکند.

هزینه رایگان کودکان


هزینه های رایگان سفر برای کودکا ن بیشتر در تورهایی دیده می شوند که اعضای خانواده باید فرزند خود را نیز همراه خود ببرند. اما این مساله فقط در مورد اتاق هتل مصداق دارد. یعنی به هر حال اگر پدر و مادر تنها هم می خواستند سفر کنند، همان هزینه هتل را پرداخت می کردند. تنها مورد «رایگان» در مورد خوراک و هواپیما است. در چنین تعطیلاتی، مخصوصا در اقامت در آپارتمان های اجاره ای، اعتبار اقامت رایگان واقعا بی مفهوم است زیرا کودکان را هنگام گرفتن اتاق یا آپارتمان به حساب نمی آورند اما در عوض والدین باید یک اجاره اضافه برای اقامت فرزند خود در آ اتاق پرداخت کنند که در واقع نباید این کار را می کردند زیرا به آنها گفته شده که اقامت کودکان هزینه ای ندارد.

گیج شده اید؟ حق دارید. در واقع باید بدانید این روشی قدیمی و البته غیرمنصفانه برای بازاریابی تورهای مسافرتی در تعطیلات است. در ضمن، حتما هزینه تمام شده مسافرت خود را پیش از مقایسه محاسبه کنید.   

تور ارزان کیش , تور ارزان مشهد , تور ارزان

هزینه های اضافه ویلا

هزینه های اضافی معمولا شامل روتختی، گرمایش استخر، هزینه برق و هزینه سنگین نظافت می شود که در انتها با قیمتی که شما تصور می کردید تفاوت زیادی دارد. حتما سعی کنید این هزینه را نیز در برآورد هزینه هایتان در نظر بگیرید. 

هزینه کرایه ماشین

از دید مشتری، بازار کرایه خودرو بسیار بهم ریخته است. هر دو طرف شرکت های کرایه اتومبیل و موسسه های واسطه سعی می کنند تا قیمت های خود را کمتر از آنچه هست، نشان دهند که بسیار مسخره به نظر می رسد. در ضمن، مشکلات دیگری هم در این رابطه وجود دارد که باید به آنها توجه داشت. تصور نکنید قیمت های پایینی که پیدا کرده اید به مفهوم داشتن ماشین های بسیار ارزان قیمت است. شاید اینگونه نباشد. هزینه های اضافی همچون حق بیمه و هزینه سوخت (برخی از شرکت ها اصرار دارند که آنها ماشین هایی با باک پر به شما فروخته اند و شما آن را با باک خالی برگردانده اید، و اینجاست که شما باز باخته اید) و صرف نظر از سن و کیفیت ماشین و خدماتی که دریافت می کنید، همه تفاوت فاحشی با ارزش واقعی این معامله دارد.

هزینه حق بیمه

شما هرگز نباید با قیمت های ارزان وسوسه شوید مگر اینکه این پیشنهادها، نیازهای شما را برآورده کنند. پیشنهادهای ارزان اصولا پاسخگوی همه نیازهای مشتری ها نیستند و هزینه کردن برای آنها اشتباه است. راه های متعددی برای پس انداز پول وجود دارد؛ همچون خرید بیمه نامه چند سفره سالیانه برای افرادی که بیش از سه یا چهار بار در سال مسافرت می کنند. این کار شما را مطمئن می کند تا اگر در صورت بروز هر احتمال همچون بیماری نتوانستید به سفر بروید، تحت  بیمه هستید.

بلیط هواپیما ارزان , تور ارزان تایلند , بلیط و تور لحظه آخری ارزان

بازرسی چمدان

اینکه هزینه بار روی بلیط مسافر تعریف می شود، راهکار خوبی است که در چند سال گذشته باب شده است. اما اگر نتوانید بار خود را زیر 10 کیلوگرم (وزن معمول مجاز بار) نگه دارید، باید هزینه اضافه تر برای آن پرداخت کنید. این مساله مخصوصا هنگام سفرهای تفریحی در تعطیلات بسیار اتفاق می افتد.

هزینه کارت اعتباری

یک هزینه اضافه دیگر نیز وجود دارد که می تواند به طور قانونی به هزینه های تبلیغ شده موسسات اضافه شود. نه فقط خطوط هوایی، بلکه آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری نیز اگر متوجه شوند شما می خواهید با کارت اعتباری خود هزینه سفر را پرداخت کنید، تا دو درصد به مبلغ نهایی اضافه می کنند.

وعده های تطبیق قیمت

ما کمی در مورد صحیح بودن قیمت های نهایی مشکوک هستم زیرا بیشتر مردم اصولا حوصله حساب و کتاب کردن و کنترل هزینه های برآورد شده توسط آژانس ها را ندارند. اما برای اینکه کلاه سرتان نرود حتما این کار را انجام دهید. شانس پیدا کردن تور مناسب برای تعطیلات بسیار محدود است. اما شما می توانید با مقایسه تورهای مختلف، قیمت ها و امکانات پیشنهادی آنها با هم، پیش از پرداخت هرگونه هزینه ای، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


ویدیو : راه های یک مسافرت ارزان، مفرح و شیک!