راه‌اندازی پلیس برق برای مقابله با سارقان : یدا... حضرتی افزود: با این حال ...


یدا... حضرتی افزود: با این حال به جهت هزینه دار بودن طرح های مذکور، روند آن به کندی پیش می رود و در مواردی نیز کاملاً متوقف شده است. معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از راه اندازی پلیس برق این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

 احمد فاتحی در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز و مسئولان برق منطقه ای این شهرستان، اظهاركرد: این مجتمع قضایی در راستای ادامه مبارزه با سارقان و سلب کنندگان امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان سیم های برق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: افرادی با سرقت سیم های برق به ویژه در ماه های گرم، موجب قطع شدن برق منازل، ادارات و ... می‌شوند و در این خصوص ضروری است تا با همکاری وزارت نیرو و نیروی انتظامی، پلیس برق در این شهرستان راه اندازی شود.

سرپرست مجتمع ویژه مبارزه با سرقت شهرستان اهواز تصریح کرد:‌ ‌با انجام کار پژوهشی که توسط این مرجع در بخش سرقت برق صورت گرفته است و با دعوت از مسئولان برق منطقه‌ای اهواز جهت هماهنگی و مشاوره تخصصی و فنی، تشکیل پلیس برق متشکل از نیروهای حراست سازمان، ماموران برق و ... به تصویب رسید.

مدیرعامل توزیع برق منطقه ای اهواز نیز در این نشست گفت:‌ این اداره برای جلوگیری از سرقت سیم برق، اقدامات بازدارنده ای از قبیل تعویض سیم های برق بدون روکش به سیم‌های روکش دار و اتصال عایق دار سیم های برق در مناطق حاشیه ای همانند ملاشیه، کوت عبدا..، شیبان، شبیشه و دیگر مناطق مرکز استان انجام شده است.

یدا... حضرتی افزود: با این حال به جهت هزینه دار بودن طرح های مذکور، روند آن به کندی پیش می رود و در مواردی نیز کاملاً متوقف شده است.

وی ادامه داد: اقدامات و تصمیمات موثر و پیگیری های مجدانه دستگاه قضایی و کارکنان فداکار نیروی انتظامی در مبارزه با سارقان به ویژه سارقان سیم های برق بر کسی پوشیده نیست و به عینه شاهد کاهش فزاینده سرقت سیم برق در مرکز استان هستیم.

منبع: ایسنا


ویدیو : راه‌اندازی پلیس برق برای مقابله با سارقان