راهکار استقلالی‌ها برای فرار از کسر امتیاز : مسئولان باشگاه استقلال به دنبال ...


مسئولان باشگاه استقلال به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند با تامین هزینه‌های شکایت لاوره از خطر کسر امتیاز رهایی پیدا کنند. خبرگزاری فارس: شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه استقلال این روزها برای مدیریت این مجموعه دردسرهایی را ایجاد کرده است.درست در روزهایی که باشگاه استقلال باید چک‌های بازیکنان را پاس کند حالا شکایت گوران لاوره این تیم را در خطر کسر امتیاز قرار داده است. باشگاه استقلال موظف است 200 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند و حتی علی اصغر مانوسی‌فر چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مدعی شد این بازیکن برای کسر این رقم و تخفیف به استقلال کوتاه نیامده و حالا باشگاه باید هزینه‌های این بازیکن را تامین کند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه مسئولان باشگاه استقلال درصدد تامین این هزینه هستند و رایزنی‌هایی را آغاز کرده اند. ماجرا از این قرار است که کانون ایران نوین به عنوان اسپانسر با سازمان لیگ مبلغ 100 میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی قرارداد امضا کرده که حق باشگاه استقلال از این رقم تا هفته نوزدهم رقمی معادل 3 میلیارد و 800 میلیون تومان یا 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است. البته یک میلیارد تومان به خاطر هزینه‌های باشگاه استقلال و مباحث مختلف مالی این باشگاه توسط سازمان لیگ کسر شده ولی نزدیک به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نزد سازمان لیگ برای استقلالی‌ها باقی مانده است.

باشگاه استقلال در حال حسابرسی کلی است که به سازمان لیگ آن را ارائه کرده و از آن‌ها بخواهد حالا که گوران لاوره از این باشگاه شکایت کرده از رقم 2 میلیارد و 800 میلیون به استقلال کمک شود تا این باشگاه مطالبات این بازیکن خارجی را پرداخت و از کسر امتیاز فرار کند.

شاهرخ سبک‌دست عضو اقتصادی هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن تائید این خبر گفت: درخواست ما از کانون ایران نوین این است که اگر در این برهه نمی‌توانند به باشگاه استقلال کمکی انجام بدهند حداقل بازی آینده را از لحاظ تبلیغات به خود باشگاه استقلال بسپارند تا ما خودمان بتوانیم درآمدزایی کنیم.

وی تاکید کرد: رقم 2 میلیارد و 800 میلیون تومان یک رقم ناچیز در بحث درآمدزایی است که باشگاه بزرگی مثل استقلال با پشتوانه قوی می‌تواند حتی از تبلیغات روی پیراهن هم این رقم را تامین کند.

استقلالی‌ها کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با پرداخت مطالبات 200 هزار دلاری گوران لاوره از خطر کسر امتیاز خلاص شوند.


ویدیو : راهکار استقلالی‌ها برای فرار از کسر امتیاز