راهنمای لباس پوشیدن برای گردن کوتاه ها : موقعیت دكمه!به دام خطای دید نیفتید!به ...



موقعیت دكمه!
به دام خطای دید نیفتید!
به خاطر داشته باشید هرقدر كت، ژاكت یا پالتوی شما یقه‌‌ای بازتر داشته باشند بهتر است به‌خصوص اگر دكمه‌شان پایین‌تر بسته شود. به كت نمونه‌ای كه برای‌تان انتخاب كرده‌ایم دقت كنید، وجود تنها یك دكمه كافی است چون در جای مناسب قرار گرفته است. با این روش بخش بالای بدن‌تان كشیده و به دنبالش گردنی بلندتر خواهید داشت.

نکات لباس پوشیدن برای افراد قد کوتاه , لباس برای افراد گردن کوتاه , بهترین رنگها برای لباس پوشیدن در زمستان


اگر دكمه ندارید، كمربندها را دریابید
ممكن است با خودتان فكر كنید این وسط تكلیف كاردیگان‌ها یا لباس‌های بی‌دكمه چه می‌شود؛ اینجاست كه نباید خاصیت كمربند را دست‌كم گرفت. این بار هم كمربند كاردیگان یا كت‌تان را تا حد امكان روی خط كمر ببندید و باز هم خطای دید ایجاد كنید!

فقط فراموش نكنید كه استفاده از كمربندهای نازكتر روی لباس بهتر از مدل‌های ضخیم و پهن است. همین الان با دو مدل كمربند یك امتحان ساده بكنید؛ نتیجه ظاهر شما را نجات می‌دهد!

یقه را فراموش نکنید
اشتباه بزرگ
شال‌های پهن یا بلوزهای یقه‌اسكی انتخاب جالبی برای شما نیستند. شما قرار است گردن‌تان را بلندتر نشان دهید نه اینكه خودتان را زیر انبوهی از بافتنی‌ها پنهان كنید.

نکاتی در مورد پوشیدن لباس برای زنان لاغر , برای لباس پوشیدن , راهنمای انتخاب لباس‌ تابستانی برای آقایان


بهترین انتخاب
ما پیشنهاد می‌كنیم حتی الامكان سراغ بلوزها یا پلیورهایی بروید كه یقه‌های هفت یا گرد دارند. این مدل‌ها باعث می‌شوند گردن‌تان كشیده و بلند به نظر برسند. نگاهی به این مدل‌ها بیندازید و الگو‌ بردارید.

خط های ناجی
می‌خواهیم یك راز ساده اما مفید را به شما بگوییم؛ اگر شما هم گردن كوتاه و توپری دارید علاوه بر اینكه باید به فرم یقه توجه كنید بهتر است یقه‌های هفت را با مدل‌های راه‌راه عمودی همراه كنید. این کار به شکل عجیبی شما را با گردنی کشیده نشان می‌دهد.

حركت در محدوده زیورآلات مجاز
سراغ بلندها نروید
یكی از اشتباهات خانم‌هایی که گردن كوتاهی دارند، انتخاب گردنبندهای ضخیم و بلند است. باور كنید این مدل‌ها كوچكترین جذابیتی به ظاهر شما اضافه نمی‌كنند. اگر خیلی دوست دارید از گردنبند استفاده كنید صفحه بعد راهش را به شما می‌گوییم. فقط تا قواعد را یاد نگرفته‌اید بی‌گدار به آب نزنید!

راهنمای انتخاب لباس مجلسی برای اینکه قد بلند دیده شوید , پوشیدن لباس خواب برای شوهر , یک سبک مناسب برای لباس پوشیدن


گل سینه‌ بهتر از همیشه
بهتر است گل‌سینه‌ها را اینطور تعریف كنیم؛ آویزهایی كه بدون زنجیر مانده‌اند، زنجیر همان چیزی است كه كار شما را خراب می‌كند به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت آویزها را به لباس‌تان سنجاق كرده و از زیبایی و شیك‌پوشی‌تان لذت ببرید! ضمن اینكه گل‌سینه‌ها حواس را به خودشان جلب می‌كنند البته نه به اندازه گردن.

ایستاده‌تر از همیشه
یقه چند سانتی؟
همین صفحه قبل بود كه به شما پیشنهاد كردیم سراغ بلوزهای یقه‌اسكی نروید و حالا می‌خواهیم بگوییم از یقه‌های ایستاده كمك بگیرید. نگران نباشید، یادمان نرفته چه گفتیم! از حالا به بعد سراغ یقه‌هایی بروید كه پشت‌شان بلند و ایستاده و جلوی‌شان هفتی یا گرد است. با این راه‌حل خیلی سریع گردنی كشیده خواهید داشت.

لباس های کوتاه برای رابطه ی جنسی , لباس های کوتاه برای ربطه ی جنسی , لباس مناسب برای مردان کوتاه قد


تركیبی عمل كنید
به شومیز بژ نگاه كنید كه چطور سه اصل اساسی را با هم تركیب كرده: پشت یقه كمی ایستاده است، جلویش كمی باز است و یك دوخت عمودی نازك هم جلوی لباس قرار گرفته. همه این سه حركت با هم به مات كردن گردن كوتاه می‌انجامد!

امان از یقه‌ها!
طرحدارش بهتر است!
وقتی گفتیم سراغ گردنبند نروید، می‌دانستیم بلافاصله اخم می‌كنید اما نگران نباشید، هر چیزی راه‌حلی دارد! این هم راه‌حل جایگزین شما؛ یقه‌هایی كه طرح‌دارند، می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای گردنبندها باشند.

راهنمای انتخاب لباس برای بدن گلابی شکل , طرز لباس پوشیدن افراد کوتاه قد , بهترین رنگ ها برای لباس پوشیدن


به مدل مو  توجه کنید
در كنار همه نكاتی كه تا الان گفتیم این نكته اساسی را جا نیندازید؛ در مورد فرم گردن‌های كوتاه، بالا بستن موها بیشتر از باز كردن‌شان جواب می‌دهد. شما باید تا حد ممکن قد بالاتنه‌تان را بلندتر نشان دهید و این كار با بستن موها امكان‌پذیر می‌شود.

فرق نگذارید!
قبلا روی هماهنگی رنگ و فرم زیورآلات با لباس‌های‌تان تاكید می‌كردیم، حالا كه زلم‌زیمبوهای دور یقه جای گردنبند را می‌گیرند هم اوضاع فرقی نكرده همچنان حواس‌تان به جزئیات ظاهری باشد و مراقب باشید رنگ لباس و زلم‌زیمبوهایی كه طراح برای‌شان انتخاب كرده به هم بیایند.

از زیورآلات کمک بگیرید
 راز گردنبند من
خیلی از خانم‌ها نمی‌توانند زنجیرشان را از خودشان جدا كنند. پیشنهاد ما به آنها این است که نازكترین و نامرئی‌ترین زنجیر ممكن را انتخاب كنند طوری كه اصلا به چشم نیاید؛ این آخرین راه‌حلی است كه برای نگه داشتن زیورآلات‌تان‌ پیشنهاد می‌كنیم. این نكته در مورد كسانی كه علاوه بر گردنی كوتاه، دست‌های توپری دارند هم صدق می‌كند یعنی نباید سراغ دستبندهای ضخیم بروند.

نکات طلایی برای بهتر لباس پوشیدن , راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما , نحوه ی لباس پوشیدن برای مشتری


گردنبند تنگ ممنوع!
مدل‌هایی هم هستند كه به گردن خانم‌ها می‌چسبند. این مدل‌ها برای كسانی كه لاغراندام هستند و گردن‌های كشیده‌ای دارند، مناسبند اما وای به روزی كه انتخاب افراد سایز بالا با گردن‌های توپر شوند! زیبایی شما علاوه بر اینكه درونی است قطعا به عوامل بیرونی هم ارتباط دارد. تا جایی که ممکن است مدل‌های چسبان را انتخاب نكنید حتی اگر عاشق‌شان هستید!

در بند ظرافت
نكته‌ای كه در مورد نازك و ظریف بودن زنجیرها گفتیم در مورد آویزها هم صدق می‌كند؛ مبادا یك آویز بزرگ و رنگارنگ انتخاب كنید و آن را توی یك زنجیر نازك بیندازید. آویز شما هرقدر نازكتر باشد، زیباتر است.

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir


ویدیو : راهنمای لباس پوشیدن برای گردن کوتاه ها