راهنمای خرید قاب موبایل : ممكن است آدم وسواســـی نباشید اما مسلما دوست ندارید ...


ممكن است آدم وسواســـی نباشید اما مسلما دوست ندارید وسایل‌تان زود شكل خود را از دست بدهد؛ به‌خصوص گوشی آیفون‌ گران‌قیمت‌تان. تنها راه برای نو ماندن نیز محافظت از آن است



 پادشا: 

راهنمای خرید موبایل , خرید موبایل , خرید گوشی موبایل


مناسب خانم‌های جوان

این قاب برای خانم‌های جوان كاملا مناسب است، به‌خصوص كسانی كه كمی نسبت به نگهداری گوشی خود حساس هستند چون قاب مانند یك كیف كوچك دستی است، گوشی در محفظه آن جا می‌گیرد و در آن نیز بسته می‌شود و با نواری  محكم می‌شود تا حتی در صورت زمین خوردن گوشی نیز آسیب نبیند.
حدود قیمت:35 هزار تومان



راهنمای خرید , راهنمای خرید کولر گازی , راهنمای خرید لپ تاپ

هدیه خوب برای مادرها

اگر قصد دارید برای مادر یا همسرتان یك قاب زیبا و مناسب بخرید، این قاب كاملا مناسب است. قاب جنسی از چرم دارد و دوخت‌های چهارخانه آن به همراه نگین‌های متعدد از آن ظاهری متفاوت ساخته است تا جایی كه شبیه یك كیف پول كوچك زنانه شده ‌است.
حدود قیمت:45 هزار تومان


خرید لوازم جانبی موبایل , راهنمای خرید شیرآلات , راهنمای خرید لوازم خانگی

هم سنتی، هم مدرن

روی تعدادیاز قاب‌ها 10 شعار معروف چینی برای یك زندگی بهتر حك شده ‌است و اگر از علاقه‌مندان فرهنگ شرق دور هستید، این قاب استیل می‌تواند به شما حس داشتن یك وسیله تزیینیكهن را هدیه كند. در ضمن این قاب به خوبی نیز از گوشی شما محافظت می‌كند.
حدود قیمت: 65 هزارتومان



راهنمای خرید تلویزیون , راهنمای خرید کارت گرافیک , خرید باتری موبایل

اگر گوشی را در كیف  می‌اندازید

اگر خیلی قاب‌های مرسوم را دوست ندارید و تنها یك كیف كوچك می‌خواهید كه در موقع لزوم گوشی را در آن قرار دهید، از این قاب ظریف چرمی خوشتان خواهد آمد؛ به خصوص اگر عادت دارید گوشی را كنار دیگر وسایل‌تان در كیف بیندازید.
حدود قیمت:65 هزار تومان



راهنمای خرید خودرو , راهنمای خرید دوربین عکاسی , راهنمای خرید تبلت

نامنظم‌ها نخرند

این قاب پارچه‌ای تمام گوشی شما را می‌پوشاند تا آسیبی نبیند. در ضمن اینكه باز كردن در آن كاملا راحت و بدون دردسر است  چون آهنربایی است و از بالا باز می‌شود البته اگر خیلی آدم منظمی نیستید، این قاب را به هیچ عنوان توصیه نمی‌كنیم چون پارچه روشن آن سریع كثیف می‌شود.
حدود قیمت:65 هزار تومان



خرید موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ , راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید سینک ظرفشویی , راهنمای خرید دوربین , راهنمای خرید تردمیل

خانه‌ای با دودكش بادكنكی

اگر به دنبال قابی با طرح و رنگ‌های شاد هستید، حتما نگاهی به این قاب‌ها بیندازید، این قاب هم برای محافظت از گوشی به اندازه كافی محكم است و هم طرح شاد و بامزه آن می‌تواند نظر هر كسی را جلب كند. علاوه بر اینها كاربری‌های گوشی شما را هم محدود نمی‌كند چون برای تمام پورت‌ها و كلیدها جای ویژه دارد.
حدود قیمت:35 هزار تومان



خرید آنلاین گوشی موبایل , راهنمای خرید هدفون , راهنمای خرید یخچال

خسته‌كننده نیست

چهارخانه‌ها از آن طرح‌هایی است كه همیشه طرفداران خاص خود را دارد، به خصوص رنگ‌های ساده‌تر آن، چون به راحتی با وسایل دیگر هماهنگ می‌شود. ‌این قاب پارچه‌ای چون  رنگ‌های ساده‌ای دارد، خیلی زود برایتان خسته‌كننده نمی‌شود. در ضمن اینكه جلوه تازه‌ایبه گوشی‌تان می‌دهد.
حدود قیمت:55 هزار تومان



ویدیو : راهنمای خرید قاب موبایل