راز کت و شلوار زرشکی لیونل مسی! +عکس : اخبار ورزشی - راز کت و شلوار زرشکی لیونل ...



اخبار ورزشی - راز کت و شلوار زرشکی لیونل مسی! +عکس

لیونل مسی برای دومین سال پیاپی پشت سر رونالدو ایستاد و دومین بازیکن برتر جهان لقب گرفت.

مسی با اینکه یکبار دیگر توپ طلا را به کریستیانو رونالدو باخت اما همچنان رکورددار است، او چهار بار این جایزه را برده این در حالی است که رونالدو برای سومین بار به این افتخار بزرگ دست یافت. گذشته از این بحث به تیپ لیونل مسی در مراسم گالا(اهدای توپ طلای فوتبال دنیا) می رسیم! مسی طبق معمول چشمگیرترین نوع پوشش را داشت.

 

او یکبار با کتی مشکی با خال های سفید در مراسم توپ طلا شرکت کرد، یکبار هم با کتی با طرح گل ، سال گذشته با یک دست کت و شلوار زرشکی و امسال هم با کت و شلوار بادمجانی براق! در حالی که همه ستاره ها با کت و شلواری شیک و کلاسیک گام به این مراسم می گذارند مسی به اصطلاح جیغ ترین رنگ را انتخاب می کند. اما راز کت و شلوارهای عجیب و غریب مسی چیست؟!


سال گذشته وقتی مسی با کت و شلوار قرمز به مراسم گالا آمد بسیاری از قرارداد او با یک کمپانی پوشاک گفتند که بر اساس آن مسی باید طرح های این کمپانی را (ولو عجیب و بدرنگ) به تن کند!


عده ای دیگر این نظریه را مطرح کردند که مسی برای اینکه چهره خاص تر و متفاوت تری از رقیبانش در توپ طلا به خصوص رونالدو داشته باشد تن به پوشیدن چنین کت و شلوارهایی می دهد.


اما به هر حال بد نیست گاهی اوقات به دم دستی ترین و ساده ترین احتمال ها فکر کرد، شاید مسی عاشق رنگ های تند و طرح های عجیب و غریب است!

لیونل مسی با کت و شلوار , خرید کت و شلوار زرشکی , تیپ یاب شلوار

 

کت و شلوار , لیونل مسی , خرید آنلاین شلوار

 

شلوار جین , کت شلوار , شلوار

 اخبار ورزشی - روزنو

 


ویدیو : راز کت و شلوار زرشکی لیونل مسی! +عکس