رئال مادرید در آستانه ورشکستگی؟ : روزنامه ال‌موندو دپورتیوو مدعی شد باشگاه ...


روزنامه ال‌موندو دپورتیوو مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. خبرگزاری ایسنا: رئال‌مادرید در سال‌های گذشته خریدهای زیادی کرده است و توانسته بازیکنان بزرگی را با رقم‌های کلان به خدمت بگیرد. خریدهای رئال باعث شده است تا بدهی این باشگاه به 602 میلیون یورو برسد و این باشگاه را در آستانه ورشکستگی قرار دهد.

روزنامه "ال‌موندو دپورتیوو" نوشت، باشگاه رئال‌مادرید در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. کارلوس مندوزا، اقتصاددان اسپانیایی در این باره گفت:‌ بدهی‌های باشگاه رئال‌مادرید در یک سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است و باعث شده تا این باشگاه مادریدی در آستانه ورشکستگی قرار بگیرد.

باشگاه رئال‌مادرید هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد 400 میلیون یورو برای نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هزینه کند. مندوزا درباره این اقدام رئال‌مادرید گفت: بعید به نظر می‌رسد پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به زودی عملی شود؛ چرا که این باشگاه در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته است.

این اقتصاددان اسپانیایی با انتقاد از سیاست‌های باشگاه رئال‌مادرید در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی گفت: رقم‌هایی که رئال‌مادرید در یکی، دو سال گذشته برای خرید بازیکن جدید پرداخته است، خیلی عجیب و غیرطبیعی به نظر می‌رسد. خرید بازیکنی مثل خامس رودریگس برای رئال‌مادرید با رقم 80 میلیون یورو طبیعی نیست.


ویدیو : رئال مادرید در آستانه ورشکستگی؟