دیوید بکهام در نمایش مد همسرش+تصاویر : فوتبالیست مشهور و همچنین یکی از پردرآمدترین ...



فوتبالیست مشهور و همچنین یکی از پردرآمدترین افراد دنیا همیشه زندگی پر حاشیه ای داشته است.

به گزارش روزگارنو، ویکتوریا در گروه بسیار محبوب دختران انگلیسی دهه 1990 یعنی اسپایس گرلز  Spice Girls عضو بود. سپس او با فوتبالیست مشهور دیوید بکهام ازدواج کرد صاحب سه پسر و یک دختر شد.اکنون او نماد مد و موسس سبک جدیدی در زمینه لباس، لباس های کتان و آرایش چشم و عینک آفتابی است.این مادر پرکار که در سریال‌های تلویزیون خودش ستاره شد، داور مهمان در Project Runway (یک شوی لباس) و American Idol بود  و کتاب زندگی نامه خودش و راهنمایی درباره مد تالیف کرد.

آخرین فرزند این زوج مشهور دختری به نام هارپر است که خیلی زود به خاطر جذابیتش مشهور شد.یک کمپانی تولید کننده محصولات بچه گانه به هارپر بکام نه ماهه پیشنهاد کرد که به عنوان مدل با این کمپانی همکاری کند.این دختر زیبا اکنون 14 ماهه است و عنوان جذابترین کودک را دارا می باشد.

آخرین اخبار رسیده از این خانواده از هفته مد نیویورک است که ویکتوریا توانست با تمام تلاشش مدلهای زیبایی از لباس،عینک،کفش و آرایش را برای بهار / تابستان 2013 به نمایش بگذارد.

در تصاویر زیر آقای بکهام را که در ردیف جلو نشسته و با شوق هنرمندی های همسرش را نگاه می کند ملاحظه می فرمائید:

 

دیوید بکهام , دیوید بکهام عکس کدوم بازیکن رو تو اتاقش نگهدا d8 , فروش منزل دیوید بکهام در جنوب فرانسه

 

برند دکوراسین داخلی دیوید بکهام , مدل مو دیوید بکهام 2014 , مدل مو دیوید بکهام

 

تصاویر دیدنی کتک خوردن سلطان از همسرش , اولین مدل مو دیوید بکهام , مو دیوید بکهام

 ویکتوریا با ظاهری خجالت زده از مهمانها تشکر می کند... /

 

وفادارترین زوج های مشهور جهان را بشناسید از مریل استریپ تا بکهام تصاویر , آدرس اقامتگاه کنونی دیوید بکهام , دیوید بکهام وپسرش

 

آدرس پستی منزل دیوید بکهام در منچستر , رد کردن نمایش تصاویر در فایرفاکس , افزونه تغییر خودکار تصاویر برای نمایش در موبایل

      

منبع:روزگارنو


ویدیو : دیوید بکهام در نمایش مد همسرش+تصاویر