دیوار را چرمی‌پوش كنید! : دیوارهای یك فضا شبیه بوم بزرگی است كه به شما این ...


دیوارهای یك فضا شبیه بوم بزرگی است كه به شما این آزادی را می‌‌دهد تا خلاقیت خود را بروز دهید. وجود دیوارهای سفید و یكدستی كه هیچ عنصری روی آنها به نمایش گذاشته نشده یا رنگ خاصی ندارند، جلوه دكوراسیون را بی‌روح و كسل‌كننده می‌‌كند.
مجله زندگی ایده آل: دیوارهای یك فضا شبیه بوم بزرگی است كه به شما این آزادی را می‌‌دهد تا خلاقیت خود را بروز دهید. وجود دیوارهای سفید و یكدستی كه هیچ عنصری روی آنها به نمایش گذاشته نشده یا رنگ خاصی ندارند، جلوه دكوراسیون را بی‌روح و كسل‌كننده می‌‌كند. وجود دیوارهای سفید بزرگ و یكدست فرصتی طلایی برای اعمال یكسری تغییرات جهت ارتقای جلوه دكوراسیون خانه شما به شمار می‌‌رود. به این منظور باید دیوار بی‌روح و ساده خانه را طوری چشمگیر و منحصر به فرد كنید كه جلوه كل دكوراسیون تحت تاثیر قرار گیرد.

دیوار چرمی , دیوار چرمی خواص , دیوار پوش چرمی

از آنجا كه دیوارها بیشترین سطح هر اتاق را تشكیل می‌‌دهند، دكوراسیون این بخش در حقیقت دكوراسیون پس زمینه چیدمان فضا محسوب می‌شود و نقش مهمی در جلوه چیدمان اتاق دارد. در این شماره نیز قصد داریم با كمك یكی دیگر از تكنیك‌های پتینه، دیواری ساده و بی‌روح را به دیواری زیبا تبدیل كنیم كه می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی برای دكوراسیون كل فضا داشته باشد. این كار بزرگ را می‌توانید با هنر خودتان به راحتی انجام دهید و از نتیجه كار لذت ببرید.

مواد و ابزار لازم:

  •  رنگ اكریلیك ساختمانی: كرم، طلایی
  •  كاغذ الگو
  •  چسب چوب
  •  قلم‌مو

روش ساخت

1.  ابتدا از یك سمت دیوار شروع كنید و سطح دیوار را به وسیله قلم‌مو چسب چوب بزنید. سپس كاغذ الگو را روی چسب چوب قرار دهید و با دست حالت به آن چروك بدهید.

2.  بعد از اینكه كل سطح دیوار را با كاغذ الگو پوشش دادید، چند ساعتی صبر كنید. سپس روی كاغذ الگو‌ها را با چسب چوب بپوشانید.

3.  بگذارید چسب چوب كاملا خشك شود.

4.  بعد از خشك شدن چسب چوب، كل سطوح را به وسیله قلم‌مو رنگ اكریلیك كرم بزنید و بگذارید خشك شود. سپس به وسیله قلم‌مو رنگ اكریلیك طلایی را به صورت حركات رفت و برگشتی روی تمامی سطوح بزنید؛ به‌طوری‌كه رنگ زیر كار نمایان شود.


ویدیو : دیوار را چرمی‌پوش كنید!